נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12257 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10413 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
רנו מגאן משפחתית קטנה מבית רנו וספינת הדגל של החברה בעשור וחצי האחרונים. הרנו מגאן היא מחליפתה של הרנו 19. תחילת ייצורה בשנת 1995 ועד ימינו אנו. כאמור, הדור הראשון של הרנו מגאן החל את שיווקו בעולם ב – 1995 ואלינו הגיע שנה לאחר מכן. ייצורו בעולם נמשך עד 2002 (אצלנו עד 2003), שבמחצית התקופה (שנתון 1999 בארץ), הרנו מגאן עברה מתיחת פנים שהסתכמה בשינוי מזערי בחזית והמעבר ל – 16 שסתומים ברוב המנועים המוצעים. הדור השני - הרנו מגאן II, שווק בארץ בין השנים 2004-2010 וגם זכה להצלחה רבה. הדור הנוכחי, השלישי במספר, החל את שיווקו ב -2009 ונקרא "רנו מגאן פלואנס". רנו מגאן הגיעה לארץ במגוון רחב של תצורות - סדאן, האצ'בק וקופה ואף בתצורת מיניואן (הדור הראשון של הסניק נקרא מגאן-סניק). מגוון המנועים רחב מאוד וכולל מנועי בנזין - 1.4 ל' (80 כ"ס ומשנת 1999 95 כ"ס), 1.6 ל' (90 כ"ס ומשנת 1999 110 כ"ס), 2.0 ל' (116 כ"ס ומשנת 2000 140 כ"ס). כראוי ליצרן צרפתי, גם מנועי הדיזל מיוצגים וכוללים מנועים בנפח 1.9 ל' (65 כ"ס ומשנת 2001 80 כ"ס), ומנוע טורבו דיזל בנפח דומה שמספק 100 כ"ס. תיבות המשודכות הן ידנית בעלת 5 יחסי העברה ואוטומט בעלת 4 יחסי העברה. יתרונות – מזגן חזק, צריכת דלק טובה, התנהגות כביש טובה יחסית לרכב משפחתי, אמינות גבוהה יחסית בדור הראשון, בטיחות גבוהה, תא נוסעים מרווח ונוח, אבזור עשיר, מחיר אטרקטיבי. גרסת הקופה יפה וספורטיבית. חסרונות – תיבת הילוכים AL4 מעייפת – עדיפות לת"ה הידנית, פלסטיקים נוטים להתפרק בשנתונים שטרם מתיחת הפנים והריפוד בתא הנוסעים נוטה להתקלף, רגישות יתר למי ברז כנוזל קירור. המתחרים הישירים של רנו מגאן – הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323, סובארו אימפרזה, פיג'ו 306.
רנו מגאן משפחתית קטנה מבית רנו וספינת הדגל של החברה בעשור וחצי האחרונים. הרנו מגאן היא מחליפתה של הרנו 19. תחילת ייצורה בשנת 1995 ועד ימינו אנו. כאמור, הדור הראשון של הרנו מגאן החל את שיווקו בעולם ב – 1995 ואלינו הגיע שנה לאחר מכן. ייצורו בעולם נמשך עד 2002 (אצלנו עד 2003), שבמחצית התקופה (שנתון 1999 בארץ), הרנו מגאן עברה מתיחת פנים שהסתכמה בשינוי מזערי בחזית והמעבר ל – 16 שסתומים ברוב המנועים המוצעים. הדור השני - הרנו מגאן II, שווק בארץ בין השנים 2004-2010 וגם זכה להצלחה רבה. הדור הנוכחי, השלישי במספר, החל את שיווקו ב -2009 ונקרא "רנו מגאן פלואנס". רנו מגאן הגיעה לארץ במגוון רחב של תצורות - סדאן, האצ'בק וקופה ואף בתצורת מיניואן (הדור הראשון של הסניק נקרא מגאן-סניק). מגוון המנועים רחב מאוד וכולל מנועי בנזין - 1.4 ל' (80 כ"ס ומשנת 1999 95 כ"ס), 1.6 ל' (90 כ"ס ומשנת 1999 110 כ"ס), 2.0 ל' (116 כ"ס ומשנת 2000 140 כ"ס). כראוי ליצרן צרפתי, גם מנועי הדיזל מיוצגים וכוללים מנועים בנפח 1.9 ל' (65 כ"ס ומשנת 2001 80 כ"ס), ומנוע טורבו דיזל בנפח דומה שמספק 100 כ"ס. תיבות המשודכות הן ידנית בעלת 5 יחסי העברה ואוטומט בעלת 4 יחסי העברה. יתרונות – מזגן חזק, צריכת דלק טובה, התנהגות כביש טובה יחסית לרכב משפחתי, אמינות גבוהה יחסית בדור הראשון, בטיחות גבוהה, תא נוסעים מרווח ונוח, אבזור עשיר, מחיר אטרקטיבי. גרסת הקופה יפה וספורטיבית. חסרונות – תיבת הילוכים AL4 מעייפת – עדיפות לת"ה הידנית, פלסטיקים נוטים להתפרק בשנתונים שטרם מתיחת הפנים והריפוד בתא הנוסעים נוטה להתקלף, רגישות יתר למי ברז כנוזל קירור. המתחרים הישירים של רנו מגאן – הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323, סובארו אימפרזה, פיג'ו 306.
|
|
|