נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14558 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12691 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12513 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12413 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12269 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12154 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11869 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10429 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
רנו (Renault) - נוסדה ב – 1899 ע"י האחים מרסל, פרננד ולואי רנו. השנים הראשונות של המאה ה – 20 התאפיינו בגידול מהיר של החברה, בין השאר בייצור של מכוניות, מסחריות ואוטובוסים. כבר בתקופה זו, רנו הייתה פעילה במסלולי המירוצים. מלחמת העולם השניה השאירה כתם בהיסטוריה של החברה, בשל טענות כי שיתפה פעולה עם הצורר הנאצי, לכן החברה הולאמה לאחר המלחמה. בשנים לאחר המלחמה רנו חזרה לתפקד כיצרן רכב מצליח וקנה את שמו בעיקר בקטגוריית המיני. הרומן של רנו עם מירוצי הפורמולה 1 החל בשנות ה – 80 בהשקעות בפיתוח מנועים. ההשקעות הכבדות, בנוסף לירידה במכירות, גרמו לרנו לעבור תהליך הבראה קשה שבסופו של דבר הצליח להרים את החברה. בשנת 1999 החל שיתוף פעולה פורה עם חברת ניסן והיום רנו מחזיקה כ – 44% ממניות ניסן, בעוד שניסן מחזיקה כ – 15% ממניות רנו. בין השאר רנו מחזיקה במותג דאצ'ה הרומני, וישנם דגמים זהים אשר מיוצרים תחת שני המותגים יחדיו. קבוצת רנו ניסן הינו יצרן המכוניות ברביעי בגודלו בעולם, והחברה מייצרת מגוון כלי רכב גדול מעבר למכוניות, בין השאר טרקטורים, משאיות ואוטובוסים, והיא משתתפת באופן קבוע במירוצי פורמולה אחת ובראלים. מאז שנות ה – 90 רנו חזרה להיות מותג מוביל מבין יצרני הרכבים בעולם, ואחראים לכך מספר דגמים שהפכו לסיפור הצלחה בשווקים רבים בעולם, ביניהם בישראל. המשפחתית רנו מגאן ומכונית המיני רנו קליאו, קנו לעצמן שם בכל אירופה. רכבי רנו מתאפיינים בבטיחות גבוהה ומאינן מתקשות להשיג 5 כוכבים בבחינות הריסוק של ה – EURONCAP, וכן באבזור עשיר שעושה את תא הנושאים נעים לשהיית נוסעים. לרנו תמיד הייתה נוכחות חזקה בישראל במגוון קטגוריות. הרנו מגאן מצליחה בישראל כבר משנות ה – 90 וכמוה הרנו קליאו. בסגמנט המסחריות, הרנו קנגו תופסת נפח גדול והסניק הצליחה יחסית בין המיניואנים. דגמי רנו מתחרים בהצלחה יחסית בדגמי מאזדה, פורד וטויוטה. קבוצת רנו-ניסן העולמית משתפת פעלה מזה כמה שנים עם חברת "בטר פלייס" של שי אגאסי בפרויקט המכוניות החשמליות.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת קרסו – רנו גרנד סניק, רנו טראפיק, רנו לוגאן MCV, רנו מאסטר, רנו מגאן, רנו סימבול, רנו פלואנס, רנו קליאו החדשה ורנו קנגו החדשה.
רנו (Renault) - נוסדה ב – 1899 ע"י האחים מרסל, פרננד ולואי רנו. השנים הראשונות של המאה ה – 20 התאפיינו בגידול מהיר של החברה, בין השאר בייצור של מכוניות, מסחריות ואוטובוסים. כבר בתקופה זו, רנו הייתה פעילה במסלולי המירוצים. מלחמת העולם השניה השאירה כתם בהיסטוריה של החברה, בשל טענות כי שיתפה פעולה עם הצורר הנאצי, לכן החברה הולאמה לאחר המלחמה. בשנים לאחר המלחמה רנו חזרה לתפקד כיצרן רכב מצליח וקנה את שמו בעיקר בקטגוריית המיני. הרומן של רנו עם מירוצי הפורמולה 1 החל בשנות ה – 80 בהשקעות בפיתוח מנועים. ההשקעות הכבדות, בנוסף לירידה במכירות, גרמו לרנו לעבור תהליך הבראה קשה שבסופו של דבר הצליח להרים את החברה. בשנת 1999 החל שיתוף פעולה פורה עם חברת ניסן והיום רנו מחזיקה כ – 44% ממניות ניסן, בעוד שניסן מחזיקה כ – 15% ממניות רנו. בין השאר רנו מחזיקה במותג דאצ'ה הרומני, וישנם דגמים זהים אשר מיוצרים תחת שני המותגים יחדיו. קבוצת רנו ניסן הינו יצרן המכוניות ברביעי בגודלו בעולם, והחברה מייצרת מגוון כלי רכב גדול מעבר למכוניות, בין השאר טרקטורים, משאיות ואוטובוסים, והיא משתתפת באופן קבוע במירוצי פורמולה אחת ובראלים. מאז שנות ה – 90 רנו חזרה להיות מותג מוביל מבין יצרני הרכבים בעולם, ואחראים לכך מספר דגמים שהפכו לסיפור הצלחה בשווקים רבים בעולם, ביניהם בישראל. המשפחתית רנו מגאן ומכונית המיני רנו קליאו, קנו לעצמן שם בכל אירופה. רכבי רנו מתאפיינים בבטיחות גבוהה ומאינן מתקשות להשיג 5 כוכבים בבחינות הריסוק של ה – EURONCAP, וכן באבזור עשיר שעושה את תא הנושאים נעים לשהיית נוסעים. לרנו תמיד הייתה נוכחות חזקה בישראל במגוון קטגוריות. הרנו מגאן מצליחה בישראל כבר משנות ה – 90 וכמוה הרנו קליאו. בסגמנט המסחריות, הרנו קנגו תופסת נפח גדול והסניק הצליחה יחסית בין המיניואנים. דגמי רנו מתחרים בהצלחה יחסית בדגמי מאזדה, פורד וטויוטה. קבוצת רנו-ניסן העולמית משתפת פעלה מזה כמה שנים עם חברת "בטר פלייס" של שי אגאסי בפרויקט המכוניות החשמליות.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת קרסו – רנו גרנד סניק, רנו טראפיק, רנו לוגאן MCV, רנו מאסטר, רנו מגאן, רנו סימבול, רנו פלואנס, רנו קליאו החדשה ורנו קנגו החדשה.
|
|
|