נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14558 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12691 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12513 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12413 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12269 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12154 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11869 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10429 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
קרייזלר PT קרוזר – האם מדובר ברכב האצ'בק? או שמא בסטיישן? קשה להגדיר בדיוק לאיזו קטגוריה שייך הקרייזלר PT קרוזר, אך בטח לא קשה להבחין בו ברחוב. קרייזלר יצרו רכב בעל עיצוב רטרו מיוחד, שקיבל השראה מרכבי "פלימות'" הוותיקים. ה – PT קרוזר, החיל להימכר בעולם בשנת 2000 ואלינו הגיע שנה לאחר מכן, בשנת 2001. למרות ייחודו, ה – PT קרוזר בעל מנוע 2.0 ל' (140 כ"ס), לא נמכר בארץ בצורה משכנעת ושיווקו הפסיק בשנת 2002. בשנת 2005, הקרייזלר PT קרוזר עבר מתיחת פנים, במסגרתה קיבל חזית חדשה ומנוע משודרג בנפח 2.4 ל' (143 כ"ס). למרות מתיחת הפנים, נראה כי קרייזלר שמו את כל יהבם בעיצוב הרטרו, בעוד ששאר המערכות נותרו גם הן שנים אחורה. המנוע המשודרג כביוכול, נותר חלש, בזבזן ופולט, ותיבת ההילוכים הותיקה משלימה יחידת כוח שלא מרגישה חזקה יותר ממנועי ה - 2.0 ל' שנמצאים בשוק המשפחתיות. תא הנוסעים, למרות מרווח הפנים הטוב, סובל מהנדסת אנוש לקויה ושימוש בפלסטיקים זולים למראה. דווקא איכות הנסיעה הרגישה טוב הודות לאחיזת כביש לא רעה. המתחרים הישירים של קרייזלר PT קרוזר – הונדה FRV, סיאט אלתיאה, סיטרואן C4 פיקאסו, פיאט מולטיפלה.
קרייזלר PT קרוזר – האם מדובר ברכב האצ'בק? או שמא בסטיישן? קשה להגדיר בדיוק לאיזו קטגוריה שייך הקרייזלר PT קרוזר, אך בטח לא קשה להבחין בו ברחוב. קרייזלר יצרו רכב בעל עיצוב רטרו מיוחד, שקיבל השראה מרכבי "פלימות'" הוותיקים. ה – PT קרוזר, החיל להימכר בעולם בשנת 2000 ואלינו הגיע שנה לאחר מכן, בשנת 2001. למרות ייחודו, ה – PT קרוזר בעל מנוע 2.0 ל' (140 כ"ס), לא נמכר בארץ בצורה משכנעת ושיווקו הפסיק בשנת 2002. בשנת 2005, הקרייזלר PT קרוזר עבר מתיחת פנים, במסגרתה קיבל חזית חדשה ומנוע משודרג בנפח 2.4 ל' (143 כ"ס). למרות מתיחת הפנים, נראה כי קרייזלר שמו את כל יהבם בעיצוב הרטרו, בעוד ששאר המערכות נותרו גם הן שנים אחורה. המנוע המשודרג כביוכול, נותר חלש, בזבזן ופולט, ותיבת ההילוכים הותיקה משלימה יחידת כוח שלא מרגישה חזקה יותר ממנועי ה - 2.0 ל' שנמצאים בשוק המשפחתיות. תא הנוסעים, למרות מרווח הפנים הטוב, סובל מהנדסת אנוש לקויה ושימוש בפלסטיקים זולים למראה. דווקא איכות הנסיעה הרגישה טוב הודות לאחיזת כביש לא רעה. המתחרים הישירים של קרייזלר PT קרוזר – הונדה FRV, סיאט אלתיאה, סיטרואן C4 פיקאסו, פיאט מולטיפלה.
|
|
|