קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 04/09/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 04/09/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    13772
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11997
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11855
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11758
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11650
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11552
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    11268
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9859
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • יוחאי שמר
  • saar noy
  • itzik barel
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • אלכס בורדו
  • גנדי טבקין
  • רון כהן
עמוד ראשי>> קיה >> קיה ריו

>> רכבים >> קיה ריו

קיה ריו – רכב קומפקטי קטן מבית קיה, ואחיו התאום של יונדאי אקסנט בעבר ושל יונדאי i25 בהווה. קיה ריו מייצג את כל הטוב שעובר על הקונצרן הקוריאני – מיתוג חדש, עיצוב חדש למכוניות ומכירות שלא מפסיקות לטפס מעלה.

הדור הראשון
- קיה ריו הושק בעולם בשנת 2000, והחליף את קיה פרייד. הקיה ריו דור ראשון הגיע אלינו ב – 2001 והיה רכב בסיסי למדי, בלי יכולות מיוחדות בשום תחום.

הדור השני
- ב – 2006 קיה השיקה את הדור השני של הקיה ריו שהיוה קפיצת מדרגה לעומת הדור הקודם, אך עדיין נותר רכב אפרורי ומשעמם בלי יכולות גבוהות. הקיה ריו עושה שימוש ב – 2 יחידות כוח – הבסיסית, מנוע 1.4 ל' בנזין (97 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 יחסי העברה. יחידת הכוח השניה, כוללת מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל (110 כ"ס) אך עם גיר ידני בלבד. דווקא גרסת הטורבו דיזל היא הגרסה המועדפת, יחידת הכוח שלה חזקה ומגיבה בצורה טובה, אך מנוע הבנזין מרגיש הרבה פחות חזק ביחס להצהרות על 97 כ"ס, ייתכן ולתיבת ההילוכים המיושנת יש אשמה לא מעטה בכך.
הקיה ריו מספקת תא נוסעים מעט צפוף ודל באבזור. אפרופו אבזור, האבזור הבטיחותי בריו שערורייתי, ומתאים לרכבי ליסינג מתחילת המאה, עם 2 כ"א ונטול בקרת יציבות, בקיה הפעם לא חשוב כ"כ על בטיחות הנוסעים. לסיכום, הקיה, אמנם הקיה ריו ביצעה קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם, אך המתחרים השתפרו בצורה טובה אף יותר.
המתחרים הישירים של קיה ריו דור שני – יונדאי אקסנט, סוזוקי SX4, רנו סימבול, פיאט גרנדה פונטושברולט אוואו.

הדור השלישי (והלאה-2012) – הדור השלישי של קיה ריו הוצג לראשונה בתערוכת ג'נבה במרץ 2011, וכאמור מתבסס על יונדאי i25. בכל הקשור לעיצוב, קיה ריו מציגה קפיצת מדרגה גדולה. היא יפה יותר מאחותה היונדאית, והיינו מסתכנים בלקבוע כי מרוב מתחרותיה בשוק. בכלל, ניתן לומר כי כל קו הדגמים החדש של קיה שודרג מהפן העיצובי, דבר שתרם רבות למיתוג החברה מחדש.
הדור השלישי של קיה ריו מנסה לספק אלטרנטיבה זולה וקטנה יותר למשפחתיות 1.6 ל' הקלאסיות, לפחות מבחינת מימדים ומרווח פנימי. קיה ריו מגיע בשתי תצורות – סדאן והאצ'בק, שבאופן טבעי, גרסת הסדאן מציעה תא מטען גדול ופרקטי יותר.
קיה ריו מוצעת בארץ עם 2 יחידות הנעה בנזיניות – 1.2 ל' (85 כ"ס) ידנית בעלת 5 היל', ו – 1.4 ל' (109 כ"ס) אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. לצערנו, בכל הקשור ליחידות ההנעה, הקוריאנים עדיין נמצאים מאחור, ולמרות נתונים יבשים מרשימים, מנועי הקיה מרגישים הרבה פחות חזקים, ושמירה על קצב נסיעה טוב, מחייבת לשהות בסל"ד גבוה, דבר שמכביד על עור התוף של הנוסעים. אגב, היינו מצפים שמכוניות יונדאי וקיה ייפטרו כבר מתיבת ההילוכים האוטומטית המרועת הילוכים הנושנה שלהם. תא הנוסעים בקיה ריו רושם גם הוא קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם. ראשית המרחב הפנימי מותיר מקום סביר בהחלט ל – 4 נוסעים מבוגרים. האבזור עשיר ובדרגת הגימור הנמוכה LX ניתן למצוא כסטנדרט מערכת שמע מקורית, מחשב דרך, 6 כ"א ובקרת יציבות. דגם ה – EX המאובזר יותר, מציע מפרט מרשים וכולל מערכת בקרת אקלים, סאן-רוף, חישוקי סגסוגת, תאורת LED, מראות מתקפלות ועוד. איכות ההרכבה בתא הנוסעים טובה מבעבר, המחוונים והכפתורים מרגישים חזקים איכותיים יותר, ללא זמזומים וקרקושים למיניהם, בקיצור - קפיצת מדרגה. איכות הנסיעה בקיה ריו צפויה מאוד לרכב ברמתו, המתלים מכוילים בצורה טובה ועושים את עבודתם נאמנה כל זמן שאיכות הכבישים טובה, אך הופכים להיות קופצניים ככך שעבודות מע"צ פחות טובות.
לסיכום, קיה ריו מבצעת קפיצת מדרגה חשובה ביחס לדור הקודם, ומשלימה ליין רחב של דגמים ליבואן של קיה. לא ברור עד כמה תצליח הריו להשתחל בין שלל גרסאות הסופר-מיני למשפחתיות הקלאסיות, וסביר להניח שמירב המכירות תתבצענה עם חברות ליסינג, אך אם להסתמך על ההצלחה במכירות של יונדאי i25, בהחלט ייתכן שגם קיה ריו תצליח.
המתחרים הישירים של קיה ריו דור שנייונדאי i20, יונדאי i25, מאזדה 2, מאזדה 2 סדאן, סיאט איביזה, סקודה פביה, פיאט גרנדה פונטו, שברולט סוניק.

קיה ריו – רכב קומפקטי קטן מבית קיה, ואחיו התאום של יונדאי אקסנט בעבר ושל יונדאי i25 בהווה. קיה ריו מייצג את כל הטוב שעובר על הקונצרן הקוריאני – מיתוג חדש, עיצוב חדש למכוניות ומכירות שלא מפסיקות לטפס מעלה.

הדור הראשון
- קיה ריו הושק בעולם בשנת 2000, והחליף את קיה פרייד. הקיה ריו דור ראשון הגיע אלינו ב – 2001 והיה רכב בסיסי למדי, בלי יכולות מיוחדות בשום תחום.

הדור השני
- ב – 2006 קיה השיקה את הדור השני של הקיה ריו שהיוה קפיצת מדרגה לעומת הדור הקודם, אך עדיין נותר רכב אפרורי ומשעמם בלי יכולות גבוהות. הקיה ריו עושה שימוש ב – 2 יחידות כוח – הבסיסית, מנוע 1.4 ל' בנזין (97 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 יחסי העברה. יחידת הכוח השניה, כוללת מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל (110 כ"ס) אך עם גיר ידני בלבד. דווקא גרסת הטורבו דיזל היא הגרסה המועדפת, יחידת הכוח שלה חזקה ומגיבה בצורה טובה, אך מנוע הבנזין מרגיש הרבה פחות חזק ביחס להצהרות על 97 כ"ס, ייתכן ולתיבת ההילוכים המיושנת יש אשמה לא מעטה בכך.
הקיה ריו מספקת תא נוסעים מעט צפוף ודל באבזור. אפרופו אבזור, האבזור הבטיחותי בריו שערורייתי, ומתאים לרכבי ליסינג מתחילת המאה, עם 2 כ"א ונטול בקרת יציבות, בקיה הפעם לא חשוב כ"כ על בטיחות הנוסעים. לסיכום, הקיה, אמנם הקיה ריו ביצעה קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם, אך המתחרים השתפרו בצורה טובה אף יותר.
המתחרים הישירים של קיה ריו דור שני – יונדאי אקסנט, סוזוקי SX4, רנו סימבול, פיאט גרנדה פונטושברולט אוואו.

הדור השלישי (והלאה-2012) – הדור השלישי של קיה ריו הוצג לראשונה בתערוכת ג'נבה במרץ 2011, וכאמור מתבסס על יונדאי i25. בכל הקשור לעיצוב, קיה ריו מציגה קפיצת מדרגה גדולה. היא יפה יותר מאחותה היונדאית, והיינו מסתכנים בלקבוע כי מרוב מתחרותיה בשוק. בכלל, ניתן לומר כי כל קו הדגמים החדש של קיה שודרג מהפן העיצובי, דבר שתרם רבות למיתוג החברה מחדש.
הדור השלישי של קיה ריו מנסה לספק אלטרנטיבה זולה וקטנה יותר למשפחתיות 1.6 ל' הקלאסיות, לפחות מבחינת מימדים ומרווח פנימי. קיה ריו מגיע בשתי תצורות – סדאן והאצ'בק, שבאופן טבעי, גרסת הסדאן מציעה תא מטען גדול ופרקטי יותר.
קיה ריו מוצעת בארץ עם 2 יחידות הנעה בנזיניות – 1.2 ל' (85 כ"ס) ידנית בעלת 5 היל', ו – 1.4 ל' (109 כ"ס) אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. לצערנו, בכל הקשור ליחידות ההנעה, הקוריאנים עדיין נמצאים מאחור, ולמרות נתונים יבשים מרשימים, מנועי הקיה מרגישים הרבה פחות חזקים, ושמירה על קצב נסיעה טוב, מחייבת לשהות בסל"ד גבוה, דבר שמכביד על עור התוף של הנוסעים. אגב, היינו מצפים שמכוניות יונדאי וקיה ייפטרו כבר מתיבת ההילוכים האוטומטית המרועת הילוכים הנושנה שלהם. תא הנוסעים בקיה ריו רושם גם הוא קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם. ראשית המרחב הפנימי מותיר מקום סביר בהחלט ל – 4 נוסעים מבוגרים. האבזור עשיר ובדרגת הגימור הנמוכה LX ניתן למצוא כסטנדרט מערכת שמע מקורית, מחשב דרך, 6 כ"א ובקרת יציבות. דגם ה – EX המאובזר יותר, מציע מפרט מרשים וכולל מערכת בקרת אקלים, סאן-רוף, חישוקי סגסוגת, תאורת LED, מראות מתקפלות ועוד. איכות ההרכבה בתא הנוסעים טובה מבעבר, המחוונים והכפתורים מרגישים חזקים איכותיים יותר, ללא זמזומים וקרקושים למיניהם, בקיצור - קפיצת מדרגה. איכות הנסיעה בקיה ריו צפויה מאוד לרכב ברמתו, המתלים מכוילים בצורה טובה ועושים את עבודתם נאמנה כל זמן שאיכות הכבישים טובה, אך הופכים להיות קופצניים ככך שעבודות מע"צ פחות טובות.
לסיכום, קיה ריו מבצעת קפיצת מדרגה חשובה ביחס לדור הקודם, ומשלימה ליין רחב של דגמים ליבואן של קיה. לא ברור עד כמה תצליח הריו להשתחל בין שלל גרסאות הסופר-מיני למשפחתיות הקלאסיות, וסביר להניח שמירב המכירות תתבצענה עם חברות ליסינג, אך אם להסתמך על ההצלחה במכירות של יונדאי i25, בהחלט ייתכן שגם קיה ריו תצליח.
המתחרים הישירים של קיה ריו דור שנייונדאי i20, יונדאי i25, מאזדה 2, מאזדה 2 סדאן, סיאט איביזה, סקודה פביה, פיאט גרנדה פונטו, שברולט סוניק.



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
קיה
2016-והלאה
2016-והלאה
1493 אוטומט 110 כ''ס - 1.5 דיזל ידני 4 דל EX משפחתי 4 דלתות 5 מושבים דיזל טורבו אוטומט עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

קיה אופטימה קיה מג'נטיס קיה סול קיה סורנטו
קיה סיד קיה סיד סטיישן SW קיה ספורטז' קיה סראטו
קיה פורטה קיה פיקנטו קיה פרוסיד קיה קארנס
קיה קרניבל קיה ריו


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם