קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 04/09/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 04/09/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7156
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7152
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7127
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7124
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7105
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7091
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7066
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6432
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • יוחאי שמר
  • saar noy
  • itzik barel
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • אלכס בורדו
  • גנדי טבקין
  • רון כהן
עמוד ראשי>> קדילאק

קדילאק

Image uploaded successfully.


קאדילק (Cadillac) - מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס. מתחרה בעיקר בשוק האמריקאי נגד אודי, ב.מ.וו, מרצדס, לקסוס, איפיניטי ואקורה. החברה הוקמה ב – 1902 ע"י ויליאם מרפי, למואל בואן והנרי לילנד, שטרם להקמת החברה השקיעו בהנרי פורד. השם קאדילק נבחר על שמו של מייסד העיר דטריוט, בירת המכוניות האמריקאיות. 7 שנים לאחר מכן, קאדילק נבלעה בתוך קבוצת ג'נרל מוטורס והפכה כאמור למותג היוקרה של החברה. בשנות ה- 50 החל תור הזהב של קאדילק ורכביה הפכו למותג היוקרה המוביל בארה"ב. בשנים אלו, קאדילק, מימדי רכבי קאדילק החלו לצאת מכל פרופורציה ונראו כסירות על פני כבישי ארה"ב. בסרטים אמריקאים רבים, מוצגת הקאדילק כרכב של מאפיונרים ושל חוואים טקסנים עתירי ממון. מנועי הקאדילק היו ענקים ועתירי סמ"ק ותאי הנוסעים הציעו פאר שלא נראה כמוהו. משבר הדלק של שנות ה – 70 החל את התדרדרות המותג שנמשך עד שנות ה - 2000. בקאדילק הבינו שטעם השוק השתנה והחברה החלה להתפרק ממאפיינים רבים ברכביה, כגון הנעה אחורית, מנועיה קטנו ומימדי הרכבים הפכו לנורמלים יותר. שנות ה – 90 ותחילת ה – 2000 התאפיינו בהשתלטות דגמי היוקרה הגרמנים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס) והיפנים (אקורה, אינפיניטי ולקסוס). קברניטי קאדילק הבינו שאם לא יתאימו את רכביהם למגמה הרווחת בעולם, הם ידרדרו את המותג אל סף התהום. הקדילק CTS, הקאדילק STS, ובמידה מסוימת ג'יפ היוקרה קאדילק אסקלייד, החזירו את קאדילק לחזית שוק היוקרה העולמית. אמנם רכבי קאדילק גם היום מוחצנים ביחס לדגמי יוקרה אחרים, אך שימוש שטכנולוגיות חדשות, עיצוב פחות מוחצן והיחלשות הדולר בעולם, הביא את קאדילק להימכר בשווקים נוספים בעולם, בנוסף לשוק האמריקאי. גם בישראל, לאחר שנים רבות בהן לא יובאה קאדילק באופן סדיר, החל שיווקה ע"י UMI.

מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת UMI -  קאדילאק CTS, קאדילאק RTS, וקאדילאק SRX.

קאדילק (Cadillac) - מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס. מתחרה בעיקר בשוק האמריקאי נגד אודי, ב.מ.וו, מרצדס, לקסוס, איפיניטי ואקורה. החברה הוקמה ב – 1902 ע"י ויליאם מרפי, למואל בואן והנרי לילנד, שטרם להקמת החברה השקיעו בהנרי פורד. השם קאדילק נבחר על שמו של מייסד העיר דטריוט, בירת המכוניות האמריקאיות. 7 שנים לאחר מכן, קאדילק נבלעה בתוך קבוצת ג'נרל מוטורס והפכה כאמור למותג היוקרה של החברה. בשנות ה- 50 החל תור הזהב של קאדילק ורכביה הפכו למותג היוקרה המוביל בארה"ב. בשנים אלו, קאדילק, מימדי רכבי קאדילק החלו לצאת מכל פרופורציה ונראו כסירות על פני כבישי ארה"ב. בסרטים אמריקאים רבים, מוצגת הקאדילק כרכב של מאפיונרים ושל חוואים טקסנים עתירי ממון. מנועי הקאדילק היו ענקים ועתירי סמ"ק ותאי הנוסעים הציעו פאר שלא נראה כמוהו. משבר הדלק של שנות ה – 70 החל את התדרדרות המותג שנמשך עד שנות ה - 2000. בקאדילק הבינו שטעם השוק השתנה והחברה החלה להתפרק ממאפיינים רבים ברכביה, כגון הנעה אחורית, מנועיה קטנו ומימדי הרכבים הפכו לנורמלים יותר. שנות ה – 90 ותחילת ה – 2000 התאפיינו בהשתלטות דגמי היוקרה הגרמנים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס) והיפנים (אקורה, אינפיניטי ולקסוס). קברניטי קאדילק הבינו שאם לא יתאימו את רכביהם למגמה הרווחת בעולם, הם ידרדרו את המותג אל סף התהום. הקדילק CTS, הקאדילק STS, ובמידה מסוימת ג'יפ היוקרה קאדילק אסקלייד, החזירו את קאדילק לחזית שוק היוקרה העולמית. אמנם רכבי קאדילק גם היום מוחצנים ביחס לדגמי יוקרה אחרים, אך שימוש שטכנולוגיות חדשות, עיצוב פחות מוחצן והיחלשות הדולר בעולם, הביא את קאדילק להימכר בשווקים נוספים בעולם, בנוסף לשוק האמריקאי. גם בישראל, לאחר שנים רבות בהן לא יובאה קאדילק באופן סדיר, החל שיווקה ע"י UMI.

מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת UMI -  קאדילאק CTS, קאדילאק RTS, וקאדילאק SRX.





חפש לפי דגמים הוסף מודל

קדילאק ATS קדילאק ATS-V קדילאק CTS קדילאק CTS קופה
קדילאק CTS-V קדילאק CTS-V קופה קדילאק SRX קדילאק STS
קדילאק XT5


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם