נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14817 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12869 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12700 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12586 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12459 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12361 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12043 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10580 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
קאדילק (Cadillac) - מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס. מתחרה בעיקר בשוק האמריקאי נגד אודי, ב.מ.וו, מרצדס, לקסוס, איפיניטי ואקורה. החברה הוקמה ב – 1902 ע"י ויליאם מרפי, למואל בואן והנרי לילנד, שטרם להקמת החברה השקיעו בהנרי פורד. השם קאדילק נבחר על שמו של מייסד העיר דטריוט, בירת המכוניות האמריקאיות. 7 שנים לאחר מכן, קאדילק נבלעה בתוך קבוצת ג'נרל מוטורס והפכה כאמור למותג היוקרה של החברה. בשנות ה- 50 החל תור הזהב של קאדילק ורכביה הפכו למותג היוקרה המוביל בארה"ב. בשנים אלו, קאדילק, מימדי רכבי קאדילק החלו לצאת מכל פרופורציה ונראו כסירות על פני כבישי ארה"ב. בסרטים אמריקאים רבים, מוצגת הקאדילק כרכב של מאפיונרים ושל חוואים טקסנים עתירי ממון. מנועי הקאדילק היו ענקים ועתירי סמ"ק ותאי הנוסעים הציעו פאר שלא נראה כמוהו. משבר הדלק של שנות ה – 70 החל את התדרדרות המותג שנמשך עד שנות ה - 2000. בקאדילק הבינו שטעם השוק השתנה והחברה החלה להתפרק ממאפיינים רבים ברכביה, כגון הנעה אחורית, מנועיה קטנו ומימדי הרכבים הפכו לנורמלים יותר. שנות ה – 90 ותחילת ה – 2000 התאפיינו בהשתלטות דגמי היוקרה הגרמנים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס) והיפנים (אקורה, אינפיניטי ולקסוס). קברניטי קאדילק הבינו שאם לא יתאימו את רכביהם למגמה הרווחת בעולם, הם ידרדרו את המותג אל סף התהום. הקדילק CTS, הקאדילק STS, ובמידה מסוימת ג'יפ היוקרה קאדילק אסקלייד, החזירו את קאדילק לחזית שוק היוקרה העולמית. אמנם רכבי קאדילק גם היום מוחצנים ביחס לדגמי יוקרה אחרים, אך שימוש שטכנולוגיות חדשות, עיצוב פחות מוחצן והיחלשות הדולר בעולם, הביא את קאדילק להימכר בשווקים נוספים בעולם, בנוסף לשוק האמריקאי. גם בישראל, לאחר שנים רבות בהן לא יובאה קאדילק באופן סדיר, החל שיווקה ע"י UMI.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת UMI - קאדילאק CTS, קאדילאק RTS, וקאדילאק SRX.
קאדילק (Cadillac) - מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס. מתחרה בעיקר בשוק האמריקאי נגד אודי, ב.מ.וו, מרצדס, לקסוס, איפיניטי ואקורה. החברה הוקמה ב – 1902 ע"י ויליאם מרפי, למואל בואן והנרי לילנד, שטרם להקמת החברה השקיעו בהנרי פורד. השם קאדילק נבחר על שמו של מייסד העיר דטריוט, בירת המכוניות האמריקאיות. 7 שנים לאחר מכן, קאדילק נבלעה בתוך קבוצת ג'נרל מוטורס והפכה כאמור למותג היוקרה של החברה. בשנות ה- 50 החל תור הזהב של קאדילק ורכביה הפכו למותג היוקרה המוביל בארה"ב. בשנים אלו, קאדילק, מימדי רכבי קאדילק החלו לצאת מכל פרופורציה ונראו כסירות על פני כבישי ארה"ב. בסרטים אמריקאים רבים, מוצגת הקאדילק כרכב של מאפיונרים ושל חוואים טקסנים עתירי ממון. מנועי הקאדילק היו ענקים ועתירי סמ"ק ותאי הנוסעים הציעו פאר שלא נראה כמוהו. משבר הדלק של שנות ה – 70 החל את התדרדרות המותג שנמשך עד שנות ה - 2000. בקאדילק הבינו שטעם השוק השתנה והחברה החלה להתפרק ממאפיינים רבים ברכביה, כגון הנעה אחורית, מנועיה קטנו ומימדי הרכבים הפכו לנורמלים יותר. שנות ה – 90 ותחילת ה – 2000 התאפיינו בהשתלטות דגמי היוקרה הגרמנים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס) והיפנים (אקורה, אינפיניטי ולקסוס). קברניטי קאדילק הבינו שאם לא יתאימו את רכביהם למגמה הרווחת בעולם, הם ידרדרו את המותג אל סף התהום. הקדילק CTS, הקאדילק STS, ובמידה מסוימת ג'יפ היוקרה קאדילק אסקלייד, החזירו את קאדילק לחזית שוק היוקרה העולמית. אמנם רכבי קאדילק גם היום מוחצנים ביחס לדגמי יוקרה אחרים, אך שימוש שטכנולוגיות חדשות, עיצוב פחות מוחצן והיחלשות הדולר בעולם, הביא את קאדילק להימכר בשווקים נוספים בעולם, בנוסף לשוק האמריקאי. גם בישראל, לאחר שנים רבות בהן לא יובאה קאדילק באופן סדיר, החל שיווקה ע"י UMI.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת UMI - קאדילאק CTS, קאדילאק RTS, וקאדילאק SRX.
|
|
|