קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 09/20/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 09/20/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7168
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7056
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6939
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6903
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6835
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6812
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6769
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6608
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> פיג'ו >> פיג'ו 307

>> רכבים >> פיג'ו 307

פיג'ו 307 – מחליפתה של הפיג'ו 306 במשבצת המשפחתית הקטנה. פיג'ו 307 הושקה בעולם בשנת 2001. אלינו הגיעה ה – 307 בשלהי 2001 (כמודל 2002) ונמכרה עד שנת 2008, עת הגיעה מחליפתה – פיג'ו 308. ה – 307 הגיעה לארץ עם 3 גרסאות מנוע בנזין – 1.4 ל' (נדירה), 1.6 ל' (110 כ"ס) ו – 2.0 ל' חזקה עם 140 כ"ס. השניים האחרונים משודכים לתיבות הליוכים ידניות ואוטומטיות-טיפטרוניק. בין השנים 2002-2005 שווקה בארץ גם גרסת טורבו דיזל (HDI) ידנית בנפח 2.0 ל' (90 כ"ס), אך כמו דגמי דיזל רבים, גם הפעם לא נרשמה הצלחה בקרב היושבים בציון, למרות שמדובר בדגם מוצלח מאוד. הפיג'ו 307 סטיישן מוסיפה מימד נוסף לנוחות ולמרווח שתא הנוסעים מציע. בשנת 2005 הפיג'ו 307 עברה מתיחת פנים שהתבטאה בהחלפתו של הגריל בחזית ובתוספת שולית להספק המנוע. בפיג'ו טוענים כי לאחר מתיחת הפנים, רוב בעיות מחלות החשמל שה – 307 סבלה מהם, נעלמו. הפיג'ו 307 שכאמור החליפה את ה – 306, נכנסה לנעליים גדולות שלא בטוח שהיא לא טבעה בהם.
יתרונות – תא נוסעים של הפיג'ו 307 הוא מהטובים בסגמנט, הנדסת אנוש מעולה, מושבים רכים קטיפתיים, אבזור עשיר, בקרת אקלים עיצוב חיצוני שובה עין, בטיחות גבוהה יחסית לשנים הללו עם 4 כוכבים במבחני הריסוק. הפיג'ו 307, כמו רכבי פיג'ו נוספים דוגמת ה – 206, זקוקים לטיפול תקופתי כל .30,000 ק"מ או פעם בשנתיים. אמינות יחסית של המנוע ותיבת ההילוכים.
חסרונות – הפיג'ו 307, בדומה לכל הדגמים הפרטיים של החברה, סובל מתיבת ההילוכים המזעזעת AL4 שמצליחה כל פעם מחדש לסרס את כוח המנוע. הפיג'ו 307 סובלת מתקלות חוזרות ונשנות במערכת החשמל. בכלל, סעיף האמינות בפיג'ו 307 אינה מן הגבוהים שבחבורה, אך יש לזכור שמקרים רבים נובעים מחוסר הקפדה על טיפולים שוטפים, או לחילופין התקנות חשמל שנעשו בארץ ופגעו בחיווט, דבר שגרם לקצרים במהלך השנים. חלקי פלסטיק בתא הנוסעים של הפיג'ו 307 נוטים להתבלות מהר מדי. הפיג'ו 307 סובל מתדמית בעייתית בנושא מתחרים ישירים של פיג'ו 307אופל אסטרה, הונדה סיוויק, טויוטה קורולה RUNX, מאזדה 3, סובארו ניו אייג', סיאט לאון, סיטרואן C4, פולקסווגן גולף, פורד פוקוס.

פיג'ו 307 – מחליפתה של הפיג'ו 306 במשבצת המשפחתית הקטנה. פיג'ו 307 הושקה בעולם בשנת 2001. אלינו הגיעה ה – 307 בשלהי 2001 (כמודל 2002) ונמכרה עד שנת 2008, עת הגיעה מחליפתה – פיג'ו 308. ה – 307 הגיעה לארץ עם 3 גרסאות מנוע בנזין – 1.4 ל' (נדירה), 1.6 ל' (110 כ"ס) ו – 2.0 ל' חזקה עם 140 כ"ס. השניים האחרונים משודכים לתיבות הליוכים ידניות ואוטומטיות-טיפטרוניק. בין השנים 2002-2005 שווקה בארץ גם גרסת טורבו דיזל (HDI) ידנית בנפח 2.0 ל' (90 כ"ס), אך כמו דגמי דיזל רבים, גם הפעם לא נרשמה הצלחה בקרב היושבים בציון, למרות שמדובר בדגם מוצלח מאוד. הפיג'ו 307 סטיישן מוסיפה מימד נוסף לנוחות ולמרווח שתא הנוסעים מציע. בשנת 2005 הפיג'ו 307 עברה מתיחת פנים שהתבטאה בהחלפתו של הגריל בחזית ובתוספת שולית להספק המנוע. בפיג'ו טוענים כי לאחר מתיחת הפנים, רוב בעיות מחלות החשמל שה – 307 סבלה מהם, נעלמו. הפיג'ו 307 שכאמור החליפה את ה – 306, נכנסה לנעליים גדולות שלא בטוח שהיא לא טבעה בהם.
יתרונות – תא נוסעים של הפיג'ו 307 הוא מהטובים בסגמנט, הנדסת אנוש מעולה, מושבים רכים קטיפתיים, אבזור עשיר, בקרת אקלים עיצוב חיצוני שובה עין, בטיחות גבוהה יחסית לשנים הללו עם 4 כוכבים במבחני הריסוק. הפיג'ו 307, כמו רכבי פיג'ו נוספים דוגמת ה – 206, זקוקים לטיפול תקופתי כל .30,000 ק"מ או פעם בשנתיים. אמינות יחסית של המנוע ותיבת ההילוכים.
חסרונות – הפיג'ו 307, בדומה לכל הדגמים הפרטיים של החברה, סובל מתיבת ההילוכים המזעזעת AL4 שמצליחה כל פעם מחדש לסרס את כוח המנוע. הפיג'ו 307 סובלת מתקלות חוזרות ונשנות במערכת החשמל. בכלל, סעיף האמינות בפיג'ו 307 אינה מן הגבוהים שבחבורה, אך יש לזכור שמקרים רבים נובעים מחוסר הקפדה על טיפולים שוטפים, או לחילופין התקנות חשמל שנעשו בארץ ופגעו בחיווט, דבר שגרם לקצרים במהלך השנים. חלקי פלסטיק בתא הנוסעים של הפיג'ו 307 נוטים להתבלות מהר מדי. הפיג'ו 307 סובל מתדמית בעייתית בנושא מתחרים ישירים של פיג'ו 307אופל אסטרה, הונדה סיוויק, טויוטה קורולה RUNX, מאזדה 3, סובארו ניו אייג', סיאט לאון, סיטרואן C4, פולקסווגן גולף, פורד פוקוס.



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
פיג'ו
2008-2008
1997 ידני 137 כ''ס - 2.0 אוט משפחתי 5 דלתות 5 מושבים בנזין ידני עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

פיג'ו 107 פיג'ו 108 פיג'ו 2008 פיג'ו 206
פיג'ו 206+ פיג'ו 207 פיג'ו 207 GTI פיג'ו 207CC
פיג'ו 208 פיג'ו 208 GTI פיג'ו 3008 פיג'ו 301
פיג'ו 307 פיג'ו 307CC פיג'ו 307SW פיג'ו 308
פיג'ו 308 SW פיג'ו 308CC פיג'ו 406 פיג'ו 407
פיג'ו 407 קופה פיג'ו 5008 פיג'ו 508 פיג'ו 508 סטיישן SW
פיג'ו 607 פיג'ו Partner פיג'ו RCZ פיג'ו בוקסר
פיג'ו ביפר


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם