נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14558 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12691 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12513 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12413 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12269 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12154 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11869 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10429 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
סקודה (Skoda) - חברה מכוניות צ'כית שהוקמה ב – 1895 באוסטרו-הונגריה דאז, כחברה לאופניים ואופנועים בשם "לאורין וקלמנט" על שמם של מייסדיה. עשור לאחר מכן החלה לייצר מכוניות. שמו של הדגם הראשון "ווטורט A" נמכר בצורה טובה באירופה. בשל קשיים כלכליים בשנות ה – 20, החברה התמזגה עם חברת "סקודה וורקס" ב – 1924 ובתחילת שנות ה – 30 החברה חלה התאוששות במכירות. שנים אלה היוו את תור הזהב של סקודה, ובין שאר הדגמים שיצאו שתקופה זו, הפופולר והסופרב. מלחמת העולם ה – 2 העבירה את מפעלי סקודה לחסות הצורר הגרמני שהשתמש בהם למאמץ המלחמתי. בתום המלחמה חלקים מאוסטרו-הונגריה הפכו לצ'כוסלובקיה הקומוניסטית וסקודה הפכה להיות מפעל צ'כי. במהלך השנים הללו סקודה סבלה מסגירות טכנולוגית ושיווקית ורכביה לא נמכרו ברוב המדינות המערביות. סוף שנות ה – 80 ותחילת ה – 90, תקופת התמוטטות הגוש הקומוניסטי, הביאו איתם את השינוי. הדגם הראשון שסימל את השינוי שעתיד לעבור על החברה, הוא הפייבוריט שיצא ב – 1987 והפך לאחד הרכבים הנמכרים ביותר במזרח אירופה. ב – 1991 פולקסווגן נכנסה כשותפה בחברה ומאז סקודה שייכת לקונצרן הגרמני, ותוך שנים מעטות, סקודה סגרה את הפער הטכנולוגי מיצרניות רכב אחרות. אולם, סגירת הפער הטכנולוגי לבדה לא הספיקה, היות ועדיין נטו להתייחס לרכבי החברה בזלזול. ליחס דומה זכו מכוניות סקודה גם בארץ, ששיווקן החל בתקופה מקבילה לגלי העלייה מברה"מ ודגמי החברה מיד זוהו כרכב לרוסים. נכון לשנים האחרונות, רכבי סקודה נהנים מתדמית של רכבים איכותיים ומודרניים מרוב הרכבים, עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות של רכבי הקונצרן ונהנות ממכירות גבוהות במדינות רבות באירופה. גם בארץ סקודה נהנית מתדמית גבוהה בשנים האחרונות, והיא נמכרת במחירים גבוהים במעט מרכבים מאותה קטגוריה ומאוד פופלרית בקרב נהגי המוניות והמשטרה, בשל אמינותן הגבוהה. היבואן מציע מגוון רחב של מנועים לכל דגם.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון מוטורס – סקודה אוקטביה, סקודה פאביה, סקודה יטי,סקודה סופרב, וסקודה רומסטר.
סקודה (Skoda) - חברה מכוניות צ'כית שהוקמה ב – 1895 באוסטרו-הונגריה דאז, כחברה לאופניים ואופנועים בשם "לאורין וקלמנט" על שמם של מייסדיה. עשור לאחר מכן החלה לייצר מכוניות. שמו של הדגם הראשון "ווטורט A" נמכר בצורה טובה באירופה. בשל קשיים כלכליים בשנות ה – 20, החברה התמזגה עם חברת "סקודה וורקס" ב – 1924 ובתחילת שנות ה – 30 החברה חלה התאוששות במכירות. שנים אלה היוו את תור הזהב של סקודה, ובין שאר הדגמים שיצאו שתקופה זו, הפופולר והסופרב. מלחמת העולם ה – 2 העבירה את מפעלי סקודה לחסות הצורר הגרמני שהשתמש בהם למאמץ המלחמתי. בתום המלחמה חלקים מאוסטרו-הונגריה הפכו לצ'כוסלובקיה הקומוניסטית וסקודה הפכה להיות מפעל צ'כי. במהלך השנים הללו סקודה סבלה מסגירות טכנולוגית ושיווקית ורכביה לא נמכרו ברוב המדינות המערביות. סוף שנות ה – 80 ותחילת ה – 90, תקופת התמוטטות הגוש הקומוניסטי, הביאו איתם את השינוי. הדגם הראשון שסימל את השינוי שעתיד לעבור על החברה, הוא הפייבוריט שיצא ב – 1987 והפך לאחד הרכבים הנמכרים ביותר במזרח אירופה. ב – 1991 פולקסווגן נכנסה כשותפה בחברה ומאז סקודה שייכת לקונצרן הגרמני, ותוך שנים מעטות, סקודה סגרה את הפער הטכנולוגי מיצרניות רכב אחרות. אולם, סגירת הפער הטכנולוגי לבדה לא הספיקה, היות ועדיין נטו להתייחס לרכבי החברה בזלזול. ליחס דומה זכו מכוניות סקודה גם בארץ, ששיווקן החל בתקופה מקבילה לגלי העלייה מברה"מ ודגמי החברה מיד זוהו כרכב לרוסים. נכון לשנים האחרונות, רכבי סקודה נהנים מתדמית של רכבים איכותיים ומודרניים מרוב הרכבים, עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות של רכבי הקונצרן ונהנות ממכירות גבוהות במדינות רבות באירופה. גם בארץ סקודה נהנית מתדמית גבוהה בשנים האחרונות, והיא נמכרת במחירים גבוהים במעט מרכבים מאותה קטגוריה ומאוד פופלרית בקרב נהגי המוניות והמשטרה, בשל אמינותן הגבוהה. היבואן מציע מגוון רחב של מנועים לכל דגם.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון מוטורס – סקודה אוקטביה, סקודה פאביה, סקודה יטי,סקודה סופרב, וסקודה רומסטר.
|
|
|