נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14558 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12691 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12513 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12413 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12269 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12154 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11869 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10429 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
סיטרואן DS3 – סופרמיני פרימיום מבית סיטרואן, הגרסה היוקרתית והשיקית של סיטרואן C3. כחלק מהניסיון של היצרן הצרפתי למתג עצמו כפירמה איכותית יותר ועל הדרך לנגוס בשוק סופרמיני היוקרתי, סיטרואן שלפה מהבוידם את צמד האותיות DS, ע"ש סיטרואן DS המקורית משנות ה – 50. סיטרואן DS3 היא חוליה ראשונה במשפחת DS-ים נוספים שיבואו בהמשך, כמו סיטרואן DS4 ו – DS5 שצפויות לצאת בשנים הקרובות ותהוונה גרסאות פרימיום ל – C4 ול – C5.
הסיטרואן DS3 הושקה בעולם כבר ב – 2009. אלינו הגיעה כמודל 2011 עם גרסת מנוע בודדת בנפח 1.6 בנזין טורבו (156 כ"ס), משודכת לתיבת הילוכים ידנית ותיבת ההילוכים ההילוכים האוטומטית הנוראית של סיטרואן בעלת 4 ההילוכים. המנוע, פרי שיתוף פעולה בין סיטרואן לב.מ.וו, מוצלח מאוד והגרסה הידנית יודעת לנצל אותו בצורה מיטבית. בעתיד היבואן יתחיל לשווק את הגרסה האוטומטית כפולת המצמדים, או אז החגיגה תהיה מושלמת. סיטרואן DS3 מבוססת על פלטפורמה של סיטרואן C3, אך היא כמובן שונה ממנה בתכלית. מעבר לעיצוב המופרע, מהנדסי סיטרואן כיוונו למיני קופר של ב.מ.וו וחברותיה הקטנות, לכן היה צורך להפוך את ה – C3 הרופסת לרכב נוקשה יותר שאמור לספק לנו גם הנאה מנהיגה. כמובן שהדרך אל המיני קופר עוד ארוכה כמו רחוקה פריז מבוואריה, אך בכל זאת ההגה הפך להיות נוקשה יותר, המתלים כבר אינם עדינים כחמאה כמו ב – C3 ובכלל ה – DS משדרת ספורטביות מתפרצת.
נהגי "צומי" ימצאו בה את אחד הרכבים הטובים מבחינתם, מה עוד שהרכב מגיע בשלל צבעים וניתן אף לשלב בין צבע אחד בגג לאחר בגוף הרכב ועוד. שאוהבים למשוך אליהם תשומת לב. סיטרואן DS3 מגיע בתצורת 3 דל' בלבד, דבר שפוגע בפרקטיות ובנוחות, למרות תא נוסעים מרווח.
סיטרואן DS3 – סופרמיני פרימיום מבית סיטרואן, הגרסה היוקרתית והשיקית של סיטרואן C3. כחלק מהניסיון של היצרן הצרפתי למתג עצמו כפירמה איכותית יותר ועל הדרך לנגוס בשוק סופרמיני היוקרתי, סיטרואן שלפה מהבוידם את צמד האותיות DS, ע"ש סיטרואן DS המקורית משנות ה – 50. סיטרואן DS3 היא חוליה ראשונה במשפחת DS-ים נוספים שיבואו בהמשך, כמו סיטרואן DS4 ו – DS5 שצפויות לצאת בשנים הקרובות ותהוונה גרסאות פרימיום ל – C4 ול – C5.
הסיטרואן DS3 הושקה בעולם כבר ב – 2009. אלינו הגיעה כמודל 2011 עם גרסת מנוע בודדת בנפח 1.6 בנזין טורבו (156 כ"ס), משודכת לתיבת הילוכים ידנית ותיבת ההילוכים ההילוכים האוטומטית הנוראית של סיטרואן בעלת 4 ההילוכים. המנוע, פרי שיתוף פעולה בין סיטרואן לב.מ.וו, מוצלח מאוד והגרסה הידנית יודעת לנצל אותו בצורה מיטבית. בעתיד היבואן יתחיל לשווק את הגרסה האוטומטית כפולת המצמדים, או אז החגיגה תהיה מושלמת. סיטרואן DS3 מבוססת על פלטפורמה של סיטרואן C3, אך היא כמובן שונה ממנה בתכלית. מעבר לעיצוב המופרע, מהנדסי סיטרואן כיוונו למיני קופר של ב.מ.וו וחברותיה הקטנות, לכן היה צורך להפוך את ה – C3 הרופסת לרכב נוקשה יותר שאמור לספק לנו גם הנאה מנהיגה. כמובן שהדרך אל המיני קופר עוד ארוכה כמו רחוקה פריז מבוואריה, אך בכל זאת ההגה הפך להיות נוקשה יותר, המתלים כבר אינם עדינים כחמאה כמו ב – C3 ובכלל ה – DS משדרת ספורטביות מתפרצת.
נהגי "צומי" ימצאו בה את אחד הרכבים הטובים מבחינתם, מה עוד שהרכב מגיע בשלל צבעים וניתן אף לשלב בין צבע אחד בגג לאחר בגוף הרכב ועוד. שאוהבים למשוך אליהם תשומת לב. סיטרואן DS3 מגיע בתצורת 3 דל' בלבד, דבר שפוגע בפרקטיות ובנוחות, למרות תא נוסעים מרווח.
|
|
|