נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14559 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12692 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12513 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12413 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12269 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12154 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11870 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10429 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
סיטרואן ברלינגו – המסחרית הקומפקטית של סיטרואן, חלוצת המסחריות הקומפקטיות בעולם ומיוצרת מ – 1996 ועד היום. אלינו הגיעה ב – 1997, וב - 2003 עברה מתיחת פנים. כאמור, סיטרואן ברלינגו הייתה המסחרית הקומפקטית הראשונה והתאפיינה בהרבה מקוריות בזמנו. המתחרות מיהרו לקפוץ על העגלה המצליחה במשך השנים הצטרפו חברות נוספות שהוסיפו דגמים לסגמנט, ביניהם רנו קנגו, פורד טורנאו ועוד. ב – 2008 הושק דור 2 לסיטרואן ברלינגו, והוא משווק בארץ במקביל לדור הקודם. סיטרואן ברלינגו החדשה מהווה קפיצת מדרגה גדולה ביחס לאחותה הותיקה. ראשית, יחידת הכוח שודרגה ובדור החדש יש מנוע 1.6 ל' טורבו דיזל, עם 92 כ"ס, 17 כ"ס מעל הדור היוצא. המעבר לתוספת כוחות הסוס, גמישות המנוע, שהייתה גדולה לפני זה, אף גדלה. איכות תא הנוסעים השתפרה פלאים והאבזור התעשר מאוד. באירופה, הסיטרואן ברלינגו מתחרה במיקרוואנים, כי שם הוא נחשב כרכב נוסעים (גרסת המולטיספייס), לא רק כרכב מסחרי. אצלנו, כנראה בשל העובדה שרוב המיקרו/מיני ואנם מגיעים עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית, קשה לנו לקטלג את הסיטרואן ברלינגו כרכב נוסעים קלאסי. המתחרים הישירים של סיטרואן ברלינגו – סקודה רומסטר, פורד טורנאו קונקט, פיאט דובלו, רנו קנגו.
סיטרואן ברלינגו – המסחרית הקומפקטית של סיטרואן, חלוצת המסחריות הקומפקטיות בעולם ומיוצרת מ – 1996 ועד היום. אלינו הגיעה ב – 1997, וב - 2003 עברה מתיחת פנים. כאמור, סיטרואן ברלינגו הייתה המסחרית הקומפקטית הראשונה והתאפיינה בהרבה מקוריות בזמנו. המתחרות מיהרו לקפוץ על העגלה המצליחה במשך השנים הצטרפו חברות נוספות שהוסיפו דגמים לסגמנט, ביניהם רנו קנגו, פורד טורנאו ועוד. ב – 2008 הושק דור 2 לסיטרואן ברלינגו, והוא משווק בארץ במקביל לדור הקודם. סיטרואן ברלינגו החדשה מהווה קפיצת מדרגה גדולה ביחס לאחותה הותיקה. ראשית, יחידת הכוח שודרגה ובדור החדש יש מנוע 1.6 ל' טורבו דיזל, עם 92 כ"ס, 17 כ"ס מעל הדור היוצא. המעבר לתוספת כוחות הסוס, גמישות המנוע, שהייתה גדולה לפני זה, אף גדלה. איכות תא הנוסעים השתפרה פלאים והאבזור התעשר מאוד. באירופה, הסיטרואן ברלינגו מתחרה במיקרוואנים, כי שם הוא נחשב כרכב נוסעים (גרסת המולטיספייס), לא רק כרכב מסחרי. אצלנו, כנראה בשל העובדה שרוב המיקרו/מיני ואנם מגיעים עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית, קשה לנו לקטלג את הסיטרואן ברלינגו כרכב נוסעים קלאסי. המתחרים הישירים של סיטרואן ברלינגו – סקודה רומסטר, פורד טורנאו קונקט, פיאט דובלו, רנו קנגו.
|
|
|