נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14817 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12869 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12700 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12585 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12459 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12361 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12043 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10580 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
סיטרואן (Citroen) - חברה צרפתית שהוקמה ב – 1919 ע"י אנדראה סיטרואן, בן למשפחה יהודית ממוצא הולנדי. מקור סמל החברה לקוח מעיסוקו הקודם של סיטרואן - מפעל לייצור גלגלי שיניים, אשר ייצר גלגלי שיניים שנעים בכיוונים הפוכים. הדגם הראשון שהשיקה החברה נקרא "דגם A", והוא כלי הרכב הראשון באירופה שיוצר על פס ייצור המוני, בדומה למפעל פורד. בכלל, אנדראה סיטרואן, שעבד תקופה מסוימת עם הנרי פורד במפעל מורס, הושפע מהאיש וניסה לחקות את דרכי להעתיק את דרכי עבודתו למפעל סיטרואן, כך שזה לא מפתיע כי "דגם A" דמה ל"דגם T" של פורד. בשל מחירו הנמוך במחצית ממחיר המתחרים ובשל החידושים הטכנולוגיים שסיטרואן הכניס במכונית, הרכב הפך להצלחה באירופה. חדשנותו של סיטרואן באה לידי ביטוי לא רק באלמנטים מכניים, אלא הוא הביא איתו חדשנות בתחום השיווקי. הוא הראשון שמכר רכבים באשראי והשקיע כספים רבים במסעות ארוכים ומפרכים ברחבי העולם, שרכבי החברה השתתפו בהם וידע למנף אותם לטובת שיווק נבון. ב – 1934 סיטרואן היה היצרן הראשון שהציג מכונית בעלת הנעה קדמית, פרויקט יקר במיוחד, דבר שהביא את החברה לקשיים כלכליים ולבסוף סיטרואן נמכרה לחברת מישלין. שנות ה – 50 הביאו איתם השקה של דגם חדש של סיטרואן – ה – DS שהיה מצויד במתלים מתרוממים, בדומה ל – BX שהייתה פופלרית מאוד בארץ בשנות ה - 80. בשל חדשנותו הרבה, הרכב סבל מבעיות רבות, דבר שהביא לרכבי סיטרואן מוניטין של אמינות בעייתית. שנות ה – 60 ו – 70 התאפיינו בהרפתקאות פיננסיות מסוכנות שהביאו את החברה לסף קריסה כלכלית. בעקבות מצבה הקשה של סיטרואן, פיג'ו רכשה את החברה בשנת 1976 שנהפך לקונצרן PSA פיג'ו-סיטרואן. שנות ה – 80 וה - 90 הביאו עימם יציבות לחברה שהוציאה מס' רב של דגמים לא רעים, אך מסורסים מחדשנות וייחודיות שאפיינו כ"כ את סיטרואן. בשנות ה – 80 היו אלה ה – AX, ZX, XM, ובשנות ה – 90 היו הסקסו, קסארה וקסנטיה. אולי ההצלחה הגדולה ביותר בשנים אלו היה ייצור הסיטרואן ברלינגו, שהביא אחריו סחף בכל העולם לרכבי מסחריים קטנים. בשנים האחרונות אנו מקבלים קורטוב של מקוריות וחדשנות בסיטרואן, לפחות בכל הנוגע לעיצוב חדש ומיוחד, עם דגמי ה – C, כגון הסיטרואן C3 והסיטרואן C4. השוק הישראלי לעיתים עדיין מתייחס לרכבי סיטרואן קצת בחשדנות (ולא בצדק) והמותג לא נהנה מהאמינות שנהנות ממנה מאזדה, הונדה וטויוטה.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת לובינסקי – סיטרואן ברלינגו,סיטרואן C2, סיטרואן C3, סיטרואן C4, סיטרואן C5, סיטרואן C6, סיטרואן C8, סיטרואן ברלינגו, סיטרואן C-CROSSER,סיטרואן ג'מפי.
סיטרואן (Citroen) - חברה צרפתית שהוקמה ב – 1919 ע"י אנדראה סיטרואן, בן למשפחה יהודית ממוצא הולנדי. מקור סמל החברה לקוח מעיסוקו הקודם של סיטרואן - מפעל לייצור גלגלי שיניים, אשר ייצר גלגלי שיניים שנעים בכיוונים הפוכים. הדגם הראשון שהשיקה החברה נקרא "דגם A", והוא כלי הרכב הראשון באירופה שיוצר על פס ייצור המוני, בדומה למפעל פורד. בכלל, אנדראה סיטרואן, שעבד תקופה מסוימת עם הנרי פורד במפעל מורס, הושפע מהאיש וניסה לחקות את דרכי להעתיק את דרכי עבודתו למפעל סיטרואן, כך שזה לא מפתיע כי "דגם A" דמה ל"דגם T" של פורד. בשל מחירו הנמוך במחצית ממחיר המתחרים ובשל החידושים הטכנולוגיים שסיטרואן הכניס במכונית, הרכב הפך להצלחה באירופה. חדשנותו של סיטרואן באה לידי ביטוי לא רק באלמנטים מכניים, אלא הוא הביא איתו חדשנות בתחום השיווקי. הוא הראשון שמכר רכבים באשראי והשקיע כספים רבים במסעות ארוכים ומפרכים ברחבי העולם, שרכבי החברה השתתפו בהם וידע למנף אותם לטובת שיווק נבון. ב – 1934 סיטרואן היה היצרן הראשון שהציג מכונית בעלת הנעה קדמית, פרויקט יקר במיוחד, דבר שהביא את החברה לקשיים כלכליים ולבסוף סיטרואן נמכרה לחברת מישלין. שנות ה – 50 הביאו איתם השקה של דגם חדש של סיטרואן – ה – DS שהיה מצויד במתלים מתרוממים, בדומה ל – BX שהייתה פופלרית מאוד בארץ בשנות ה - 80. בשל חדשנותו הרבה, הרכב סבל מבעיות רבות, דבר שהביא לרכבי סיטרואן מוניטין של אמינות בעייתית. שנות ה – 60 ו – 70 התאפיינו בהרפתקאות פיננסיות מסוכנות שהביאו את החברה לסף קריסה כלכלית. בעקבות מצבה הקשה של סיטרואן, פיג'ו רכשה את החברה בשנת 1976 שנהפך לקונצרן PSA פיג'ו-סיטרואן. שנות ה – 80 וה - 90 הביאו עימם יציבות לחברה שהוציאה מס' רב של דגמים לא רעים, אך מסורסים מחדשנות וייחודיות שאפיינו כ"כ את סיטרואן. בשנות ה – 80 היו אלה ה – AX, ZX, XM, ובשנות ה – 90 היו הסקסו, קסארה וקסנטיה. אולי ההצלחה הגדולה ביותר בשנים אלו היה ייצור הסיטרואן ברלינגו, שהביא אחריו סחף בכל העולם לרכבי מסחריים קטנים. בשנים האחרונות אנו מקבלים קורטוב של מקוריות וחדשנות בסיטרואן, לפחות בכל הנוגע לעיצוב חדש ומיוחד, עם דגמי ה – C, כגון הסיטרואן C3 והסיטרואן C4. השוק הישראלי לעיתים עדיין מתייחס לרכבי סיטרואן קצת בחשדנות (ולא בצדק) והמותג לא נהנה מהאמינות שנהנות ממנה מאזדה, הונדה וטויוטה.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת לובינסקי – סיטרואן ברלינגו,סיטרואן C2, סיטרואן C3, סיטרואן C4, סיטרואן C5, סיטרואן C6, סיטרואן C8, סיטרואן ברלינגו, סיטרואן C-CROSSER,סיטרואן ג'מפי.
|
|
|