נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14817 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12869 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12700 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12586 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12459 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12362 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12043 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10580 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
סיאט (Seat) - אחת מיצרניות הרכב הצעירות באירופה. נוסדה ע"י הרודן הספרדי פרנקו בשנת 1950. לאחר הדחתו, סיאט החלה לשתף פעולה עם פיאט ודגמיה היו מבוססים על דגמי החברה האיטלקית. בסוף שנות ה – 70 השלימה פיאט את השתלטותה על החברה הספרדית אך לפרק זמן קצר, שבעצם החל את מסע ההשתלטות הגרמני של פולקסווגן על המותג. תחילתו בקניית הממשלה הספרדית מידי פיאט את הזכויות במפעל, המשכו בשיתופי פעולה בין סיאט לגרמנים, וב – 1990 פולקסווגן השלימה השתלטותה על החברה שהפכה באופן רשמי למותג הספורט של הקונצרן. כבר ב – 1991 החלו ברכבי סיאט לעשות שימוש בחלקים זהים מרכבי פולקסווגן, אך בניגוד לדגמים הגרמניים, סיאט מיתגה עצמה מול הלקוחות הצעירים, תוך עיצוב שובב וספורטיבי. סיאט גם משקיעה לא מעט בהחדרת המותגים שלה לספורט המוטורי, כחלק מהמיתוג הספורטיבי והצעיר. מובילות הקו הספורטיבי בחברה הן הסיאט איביזה והסיאט לאון, שדגמי הקופרה מביאות איתן שילוב בין חיי יומיום לבין ספורטיביות אגרסיבית. בשנים האחרונות דגמי החברה קיבלו עיצוב חדש ומדהים, שמעצב המכוניות האיטלקי וולטר דה סילבה, שעיצב מס' דגמים באלפא רומאו, ערק לסיאט. העיצוב החדש גרם לעליית מחירי הרכבים, דבר שהפחית במידת מה את שיעור המכירות בארץ.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון מוטורס – סיאט איביזה,סיאט אלתיאה, סיאט טולדו, סיאט קורדובה וסיאט לאון.
סיאט (Seat) - אחת מיצרניות הרכב הצעירות באירופה. נוסדה ע"י הרודן הספרדי פרנקו בשנת 1950. לאחר הדחתו, סיאט החלה לשתף פעולה עם פיאט ודגמיה היו מבוססים על דגמי החברה האיטלקית. בסוף שנות ה – 70 השלימה פיאט את השתלטותה על החברה הספרדית אך לפרק זמן קצר, שבעצם החל את מסע ההשתלטות הגרמני של פולקסווגן על המותג. תחילתו בקניית הממשלה הספרדית מידי פיאט את הזכויות במפעל, המשכו בשיתופי פעולה בין סיאט לגרמנים, וב – 1990 פולקסווגן השלימה השתלטותה על החברה שהפכה באופן רשמי למותג הספורט של הקונצרן. כבר ב – 1991 החלו ברכבי סיאט לעשות שימוש בחלקים זהים מרכבי פולקסווגן, אך בניגוד לדגמים הגרמניים, סיאט מיתגה עצמה מול הלקוחות הצעירים, תוך עיצוב שובב וספורטיבי. סיאט גם משקיעה לא מעט בהחדרת המותגים שלה לספורט המוטורי, כחלק מהמיתוג הספורטיבי והצעיר. מובילות הקו הספורטיבי בחברה הן הסיאט איביזה והסיאט לאון, שדגמי הקופרה מביאות איתן שילוב בין חיי יומיום לבין ספורטיביות אגרסיבית. בשנים האחרונות דגמי החברה קיבלו עיצוב חדש ומדהים, שמעצב המכוניות האיטלקי וולטר דה סילבה, שעיצב מס' דגמים באלפא רומאו, ערק לסיאט. העיצוב החדש גרם לעליית מחירי הרכבים, דבר שהפחית במידת מה את שיעור המכירות בארץ.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון מוטורס – סיאט איביזה,סיאט אלתיאה, סיאט טולדו, סיאט קורדובה וסיאט לאון.
|
|
|