נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12257 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10413 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
סוזוקי (Suzuki) - בדומה ליצרני מכוניות יפנים נוספים, סוזוקי החלה את דרכה כבר ב – 1909 כחברה לייצור מכונות אריגה. רק ב – 1954 סוזוקי הופרדה מחברת האם ונקראה סוזוקי מוטורס, ושנה אחר כך הציגה את כלי הרכב הראשון מתוצרתה - אופנוע שנקרא "קולדה 125". מגמה זו של ייצור כלי רכב דו-גלגליים, המשיכה ופותחה ע"י סוזוקי והיא נחשבת לאחת מיצרניות האופנועים הגדולות בעולם. שנה לאחר הצגת האופנוע הראשון, סוזוקי החלה לייצר גם מכוניות בעיקר לשוק היפני, מכונית קטנה שנקראה "סוזולייט" והייתה בעלת בנפח מנוע של 360 סמ"ק. למרות פיתוח מכוניות, הייצוא כמעט שלא היה קיים מבחינת החברה עד שנות ה - 80. שנות ה – 80 הביאו עימם את הפריצה הגדולה של סוזוקי לשווקי העולם. ראשיתו בהסכם שיתוף פעולה שחתמה סוזוקי עם ענק הרכב האמריקאי GM והוצאת דגמים אגדיים מבחינת החברה כגון הג'יפון סמוראי והסוזוקי סוויפט. הסוזוקי וויטארה שבא מעט אחריהם סימל את תחילת מגמת רכבי הפנאי בעולם. שנות ה – 90 התאפיינו בייצור מכוניות טובות ואמינות, אך דגמי החברה סבלו מתדמית משעממת ואפורה מאוד. תחילת העשור ה – 21 שינה את המגמה הזו, עת הוציאה סוזוקי מס' דגמים שהחלו לתת פייט במכירות מול דגמי מאזדה, הונדה וטויוטה. זה החל באיגניס והמשיך עם הסוויפט החדשה, שנחשב לאחד הרכבים המוצלחים בעולם בקטגוריה שלו, ממשיך עם האלטו והספלאש החדשות שנכנסות לקטגוריית הסופר מיני העירוניות ודגמים נוספים.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת מכשירי תנועה – סוזוקי סוויפט,סוזוקי ג'ימיני,סוזוקי SX4,סוזוקי גרנד ויטרה,סוזוקי אלטו, וסוזוקי ספלאש.
סוזוקי (Suzuki) - בדומה ליצרני מכוניות יפנים נוספים, סוזוקי החלה את דרכה כבר ב – 1909 כחברה לייצור מכונות אריגה. רק ב – 1954 סוזוקי הופרדה מחברת האם ונקראה סוזוקי מוטורס, ושנה אחר כך הציגה את כלי הרכב הראשון מתוצרתה - אופנוע שנקרא "קולדה 125". מגמה זו של ייצור כלי רכב דו-גלגליים, המשיכה ופותחה ע"י סוזוקי והיא נחשבת לאחת מיצרניות האופנועים הגדולות בעולם. שנה לאחר הצגת האופנוע הראשון, סוזוקי החלה לייצר גם מכוניות בעיקר לשוק היפני, מכונית קטנה שנקראה "סוזולייט" והייתה בעלת בנפח מנוע של 360 סמ"ק. למרות פיתוח מכוניות, הייצוא כמעט שלא היה קיים מבחינת החברה עד שנות ה - 80. שנות ה – 80 הביאו עימם את הפריצה הגדולה של סוזוקי לשווקי העולם. ראשיתו בהסכם שיתוף פעולה שחתמה סוזוקי עם ענק הרכב האמריקאי GM והוצאת דגמים אגדיים מבחינת החברה כגון הג'יפון סמוראי והסוזוקי סוויפט. הסוזוקי וויטארה שבא מעט אחריהם סימל את תחילת מגמת רכבי הפנאי בעולם. שנות ה – 90 התאפיינו בייצור מכוניות טובות ואמינות, אך דגמי החברה סבלו מתדמית משעממת ואפורה מאוד. תחילת העשור ה – 21 שינה את המגמה הזו, עת הוציאה סוזוקי מס' דגמים שהחלו לתת פייט במכירות מול דגמי מאזדה, הונדה וטויוטה. זה החל באיגניס והמשיך עם הסוויפט החדשה, שנחשב לאחד הרכבים המוצלחים בעולם בקטגוריה שלו, ממשיך עם האלטו והספלאש החדשות שנכנסות לקטגוריית הסופר מיני העירוניות ודגמים נוספים.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת מכשירי תנועה – סוזוקי סוויפט,סוזוקי ג'ימיני,סוזוקי SX4,סוזוקי גרנד ויטרה,סוזוקי אלטו, וסוזוקי ספלאש.
|
|
|