נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14514 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12671 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12495 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12393 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12247 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12139 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11843 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10407 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
סובארו פורטסר – קרוס-אובר סטיישן מבית סובארו, מבוסס על שלדת הסובארו B3. הושק לראשונה בעולם בשנת 1997 ולארץ הגיעה ב – 1998. ב – 2008 הוצג הדור השלישי בארץ ובעולם, שהוא הוא הדור הנוכחי. הסובארו פורסטר החדשה עושה שימוש בשני סוגי מנועים שהיו בשימוש גם בדור הקודם – הבסיסי, בנפח 2.0 בנזין (150 כ"ס) והחזק יותר, בנפח 2.5 ל' טורבו (230 כ"ס). תיבת ההילוכים נותרה כפי שהייתה, אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. השילוב בין המנועים לתיבה מספק במנוע הקטן יותר עצל מעט, לעומת מנוע הטורבו החזק. שני המנועים אוהבים ללגום דלק, אך אין ספק שתיבת הילוכים מתקדמת יותר הייתה משדרגת את יחידת הכוח ואת צריכת הדלק באופן משמעותי. אולי הגיע הזמן להחליף אותה. למרות זאת, הסובארו פורסטר החדשה עשתה קפיצת מדרגה בכמה תחומים עיקריים. ראשית, יכולת השטח והעבירות שודרגו, הודות להגבהת הגחון. תא הנוסעים גדל ואבזורו עשיר יותר, בין השאר עם בקרת אקלים סטנדרטית. הפן הבטיחותי שודרג וכל הגרסאות מאובזרות ב – 6 כ"א ובקרת יציבות. לסיכום, מדובר על אחד הרכבים הטובים בקטגוריה. המתחרים הישירים של הסובארו פורסטר – ג'יפ קומפאס, הונדה CRV, טויוטה ראב 4, יונדאי טוסון, יונדאי ix35, ניסן קשקאי, סוזוקי גרנד ויטארה, פולקסווגן טיגואן.
סובארו פורטסר – קרוס-אובר סטיישן מבית סובארו, מבוסס על שלדת הסובארו B3. הושק לראשונה בעולם בשנת 1997 ולארץ הגיעה ב – 1998. ב – 2008 הוצג הדור השלישי בארץ ובעולם, שהוא הוא הדור הנוכחי. הסובארו פורסטר החדשה עושה שימוש בשני סוגי מנועים שהיו בשימוש גם בדור הקודם – הבסיסי, בנפח 2.0 בנזין (150 כ"ס) והחזק יותר, בנפח 2.5 ל' טורבו (230 כ"ס). תיבת ההילוכים נותרה כפי שהייתה, אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. השילוב בין המנועים לתיבה מספק במנוע הקטן יותר עצל מעט, לעומת מנוע הטורבו החזק. שני המנועים אוהבים ללגום דלק, אך אין ספק שתיבת הילוכים מתקדמת יותר הייתה משדרגת את יחידת הכוח ואת צריכת הדלק באופן משמעותי. אולי הגיע הזמן להחליף אותה. למרות זאת, הסובארו פורסטר החדשה עשתה קפיצת מדרגה בכמה תחומים עיקריים. ראשית, יכולת השטח והעבירות שודרגו, הודות להגבהת הגחון. תא הנוסעים גדל ואבזורו עשיר יותר, בין השאר עם בקרת אקלים סטנדרטית. הפן הבטיחותי שודרג וכל הגרסאות מאובזרות ב – 6 כ"א ובקרת יציבות. לסיכום, מדובר על אחד הרכבים הטובים בקטגוריה. המתחרים הישירים של הסובארו פורסטר – ג'יפ קומפאס, הונדה CRV, טויוטה ראב 4, יונדאי טוסון, יונדאי ix35, ניסן קשקאי, סוזוקי גרנד ויטארה, פולקסווגן טיגואן.
|
|
|