נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14817 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12869 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12700 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12586 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12459 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12362 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12043 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10580 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
סאנגיונג (ssangyong) – סאנגיונג היא יצרנית הרכבים הרביעית בגודלה בדרום קוריאה. משמעות השם היא דרקון כפול. החברה החלה במקור כשתי חברות נפרדות ב – 1954 שהתאחדו ב – 1963 לחברה אחת בשם "הא דונג האן מוטור". ב – 1964 החברה המאוחדת החלה לבנות ג'יפים, משאיות ואוטובוסים לצבא האמריקאי בזמן שהותו הגדולה באזור. בתחילת 1976 "הא דונג האן מוטור" גדלה ויצרה מגוון רחב של כלי רכב, החברה נרכשה ב – 1986 ע"י קבוצת סאנגיונג וחטיבת הרכב קיבלה את השם סאנגיונג. ב – 1991 נחתם הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי בין דיימלר סאנגיונג, במסגרתו דגמים של סאניונג קיבלו מנועי מרצדס ותיקים. ב – 1997 דייהו רכשה את גרעין השליטה על סאנגיונג, אך החזירה אותו בתום 3 שנים בשל מצוקות כספיות בתאגיד "דייהו". כבר באותה שנה דייהו מכרה את השליטה שוב, הפעם לחברה סינית בשם SAIC. ההתייצבות הכלכלית שהענק הסיני הביא עימו לחברה, נתן את האפשרות לסאנגיונג להתחיל ולפתח טכנולוגיות משלה, אם כי עדיין מבוססות על מנועי מרצדס. בעקבות המשבר הכלכלי שהחל באוגוסט 2008, סאנגיונג דיווחה על הפסד כספי בשנה זו של 75 מיליון דולר. באוגוסט 2009, עובדי המפעל הכריזו על סכסוך עבודה והייצור הופסק ל – 77 ימים. סאנגיונג עושה מאמצים רבים לשיפור תדמיתה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. השיווק בארץ החל כבר ב – 1995 תחת המותג דייהו. בשנת 1999 שווק בארץ הג'יפ דייהו מוסו שנחל הצלחה יחסית, והיה בעצם סאנגיונג לכל דבר. בשנים האחרונות החלו להגיע לארץ 4 דגמים ב - 3 קטגוריות – סאנגיונג אקטיון וסאנגיונג קיירון בסגמנט הפנאי, סאנגיונג רודיוס בקטגוריית מיניואן ורקסטון גם בגרסת טנדר.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת טלקאר – סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג קיירון, סאנגיונג רודיוס, וסאנגיונג רקסטון.
סאנגיונג (ssangyong) – סאנגיונג היא יצרנית הרכבים הרביעית בגודלה בדרום קוריאה. משמעות השם היא דרקון כפול. החברה החלה במקור כשתי חברות נפרדות ב – 1954 שהתאחדו ב – 1963 לחברה אחת בשם "הא דונג האן מוטור". ב – 1964 החברה המאוחדת החלה לבנות ג'יפים, משאיות ואוטובוסים לצבא האמריקאי בזמן שהותו הגדולה באזור. בתחילת 1976 "הא דונג האן מוטור" גדלה ויצרה מגוון רחב של כלי רכב, החברה נרכשה ב – 1986 ע"י קבוצת סאנגיונג וחטיבת הרכב קיבלה את השם סאנגיונג. ב – 1991 נחתם הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי בין דיימלר סאנגיונג, במסגרתו דגמים של סאניונג קיבלו מנועי מרצדס ותיקים. ב – 1997 דייהו רכשה את גרעין השליטה על סאנגיונג, אך החזירה אותו בתום 3 שנים בשל מצוקות כספיות בתאגיד "דייהו". כבר באותה שנה דייהו מכרה את השליטה שוב, הפעם לחברה סינית בשם SAIC. ההתייצבות הכלכלית שהענק הסיני הביא עימו לחברה, נתן את האפשרות לסאנגיונג להתחיל ולפתח טכנולוגיות משלה, אם כי עדיין מבוססות על מנועי מרצדס. בעקבות המשבר הכלכלי שהחל באוגוסט 2008, סאנגיונג דיווחה על הפסד כספי בשנה זו של 75 מיליון דולר. באוגוסט 2009, עובדי המפעל הכריזו על סכסוך עבודה והייצור הופסק ל – 77 ימים. סאנגיונג עושה מאמצים רבים לשיפור תדמיתה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. השיווק בארץ החל כבר ב – 1995 תחת המותג דייהו. בשנת 1999 שווק בארץ הג'יפ דייהו מוסו שנחל הצלחה יחסית, והיה בעצם סאנגיונג לכל דבר. בשנים האחרונות החלו להגיע לארץ 4 דגמים ב - 3 קטגוריות – סאנגיונג אקטיון וסאנגיונג קיירון בסגמנט הפנאי, סאנגיונג רודיוס בקטגוריית מיניואן ורקסטון גם בגרסת טנדר.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת טלקאר – סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג קיירון, סאנגיונג רודיוס, וסאנגיונג רקסטון.
|
|
|