קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 09/20/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 09/20/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9389
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9313
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9259
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9149
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9132
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8982
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8898
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8278
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> סאנגיונג

סאנגיונג

Image uploaded successfully.


סאנגיונג (ssangyong) – סאנגיונג היא יצרנית הרכבים הרביעית בגודלה בדרום קוריאה. משמעות השם היא דרקון כפול. החברה החלה במקור כשתי חברות נפרדות ב – 1954 שהתאחדו ב – 1963 לחברה אחת בשם "הא דונג האן מוטור". ב – 1964 החברה המאוחדת החלה לבנות ג'יפים, משאיות ואוטובוסים לצבא האמריקאי בזמן שהותו הגדולה באזור. בתחילת 1976 "הא דונג האן מוטור" גדלה ויצרה מגוון רחב של כלי רכב, החברה נרכשה ב – 1986 ע"י קבוצת סאנגיונג וחטיבת הרכב קיבלה את השם סאנגיונג. ב – 1991 נחתם הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי בין דיימלר סאנגיונג, במסגרתו דגמים של סאניונג קיבלו מנועי מרצדס ותיקים. ב – 1997 דייהו רכשה את גרעין השליטה על סאנגיונג, אך החזירה אותו בתום 3 שנים בשל מצוקות כספיות בתאגיד "דייהו". כבר באותה שנה דייהו מכרה את השליטה שוב, הפעם לחברה סינית בשם SAIC. ההתייצבות הכלכלית שהענק הסיני הביא עימו לחברה, נתן את האפשרות לסאנגיונג להתחיל ולפתח טכנולוגיות משלה, אם כי עדיין מבוססות על מנועי מרצדס. בעקבות המשבר הכלכלי שהחל באוגוסט 2008, סאנגיונג דיווחה על הפסד כספי בשנה זו של 75 מיליון דולר. באוגוסט 2009, עובדי המפעל הכריזו על סכסוך עבודה והייצור הופסק ל – 77 ימים. סאנגיונג עושה מאמצים רבים לשיפור תדמיתה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. השיווק בארץ החל כבר ב – 1995 תחת המותג דייהו. בשנת 1999 שווק בארץ הג'יפ דייהו מוסו שנחל הצלחה יחסית, והיה בעצם סאנגיונג לכל דבר. בשנים האחרונות החלו להגיע לארץ 4 דגמים ב - 3 קטגוריות – סאנגיונג אקטיון וסאנגיונג קיירון בסגמנט הפנאי, סאנגיונג רודיוס בקטגוריית מיניואן ורקסטון גם בגרסת טנדר.

מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת טלקאר סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג קיירון, סאנגיונג רודיוס, וסאנגיונג רקסטון.

סאנגיונג (ssangyong) – סאנגיונג היא יצרנית הרכבים הרביעית בגודלה בדרום קוריאה. משמעות השם היא דרקון כפול. החברה החלה במקור כשתי חברות נפרדות ב – 1954 שהתאחדו ב – 1963 לחברה אחת בשם "הא דונג האן מוטור". ב – 1964 החברה המאוחדת החלה לבנות ג'יפים, משאיות ואוטובוסים לצבא האמריקאי בזמן שהותו הגדולה באזור. בתחילת 1976 "הא דונג האן מוטור" גדלה ויצרה מגוון רחב של כלי רכב, החברה נרכשה ב – 1986 ע"י קבוצת סאנגיונג וחטיבת הרכב קיבלה את השם סאנגיונג. ב – 1991 נחתם הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי בין דיימלר סאנגיונג, במסגרתו דגמים של סאניונג קיבלו מנועי מרצדס ותיקים. ב – 1997 דייהו רכשה את גרעין השליטה על סאנגיונג, אך החזירה אותו בתום 3 שנים בשל מצוקות כספיות בתאגיד "דייהו". כבר באותה שנה דייהו מכרה את השליטה שוב, הפעם לחברה סינית בשם SAIC. ההתייצבות הכלכלית שהענק הסיני הביא עימו לחברה, נתן את האפשרות לסאנגיונג להתחיל ולפתח טכנולוגיות משלה, אם כי עדיין מבוססות על מנועי מרצדס. בעקבות המשבר הכלכלי שהחל באוגוסט 2008, סאנגיונג דיווחה על הפסד כספי בשנה זו של 75 מיליון דולר. באוגוסט 2009, עובדי המפעל הכריזו על סכסוך עבודה והייצור הופסק ל – 77 ימים. סאנגיונג עושה מאמצים רבים לשיפור תדמיתה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. השיווק בארץ החל כבר ב – 1995 תחת המותג דייהו. בשנת 1999 שווק בארץ הג'יפ דייהו מוסו שנחל הצלחה יחסית, והיה בעצם סאנגיונג לכל דבר. בשנים האחרונות החלו להגיע לארץ 4 דגמים ב - 3 קטגוריות – סאנגיונג אקטיון וסאנגיונג קיירון בסגמנט הפנאי, סאנגיונג רודיוס בקטגוריית מיניואן ורקסטון גם בגרסת טנדר.

מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת טלקאר סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג קיירון, סאנגיונג רודיוס, וסאנגיונג רקסטון.





חפש לפי דגמים הוסף מודל

סאנגיונג אקטיון סאנגיונג אקטיון ספורט סאנגיונג טיבולי סאנגיונג קוראנדו
סאנגיונג קיירון סאנגיונג רודיוס סאנגיונג רקסטון


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם