נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10944 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10069 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  9917 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  9815 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  9805 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  9781 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  9533 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  8276 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
מרצדס (Mercedes) - יצרנית הרכב הותיקה בעולם. בכל החל ב – 1886 כאשר גוטליב דיימלר וויליאם מייבך המציאו כרכרה ממונעת ואילו קרל בנץ, גם הוא גרמני, המציא את הקטנוע הראשון. השלושה האלה נתנו את הדחיפה המשמעותית ביותר לעידן המכוניות. מקור השם מרצדס נקרא על ע"ש בתו של איש עסקים יהודי-אוסטרי בשם אמיל ילינק, שפנה ב – 1900 לחברת דיימלר והזמין כמה עשרות מכוניות מרוץ וביקש לקרוא אותן על שמה של בתו – מרצדס. כאשר הוצגו המכוניות הללו, כולם התפעלו מהתוצאה ומאז החלו להיקרא כל המכוניות מהמפעל בשם מרצדס. מיזוג שתי החברות – דיימלר ובנץ, שהתרחש ב – 1926, לא שינה את שם הרכבים והוא נותר עד היום מרצדס-בנץ. מאז 1900 החברה מיתגה עצמה כרכב משיועד לנסיכים ורוזנים וקצרה הצלחה רבה בשנות ה – 20 תחת ידיו של המתכנן הראשי פרדיננד פורשה, מי שלימים יקים את מותג הספורט המפורסם בעולם. במהלך שנות ה – 30 בתקופת המשבר הגדול, מרצדס עמדה בפני קשיים כלכליים אדירים אשר כמעט חיסלו את החברה. ימי מלחמת העולם השניה גם היא הייתה קשה למפעל שספג הפצצות רבות מכוחות הברית. אך למרות שני עשורים קשים, החברה יצאה מחוזקת בתחילת שנות ה – 50 נהנתה מהצלחה כלכלית על מסלול המירוצים. ב – 1988 התאחדה חברת דיימלר עם קרייזלר ויצרו את קרייזלר-דיימלר. בדיעבד, האיחוד לא עשה טוב למותג מרצדס והורגשה ירידה באיכות המכוניות, דבר שגרם לראשונה למרצדס לאבד את המקום הראשון כיצרן מכוניות פרימיום לטובת ב.מ.וו. הדבר הצטרף לשורת טעויות עסקיות שנעשו בקונצרן דיימלר-קרייזלר, בין השאר קניית מותג הסופר פאר – מייבאך, רכבי האולטרה מיני סמארט אשר לא הצליחו להתרומם וניסיון כושל לרכוש שליש ממיצובישי. בשנת 2007 דיימלר וקרייזלר נפרדו סופית. לעם בציון היה קושי לאורך השנים לרכוש את מכוניות מרצדס, בשל הזיקה לצורר היטלר, אך גם בארץ נחשב מרצדס למכונית היוקרה הטובה ביותר.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת כלמוביל –מרצדס B CLASS, מרצדס C CLASS ,מרצדס S CLASS, מרצדס GL CLASS, מרצדס ML CLASS, מרצדס CLS CLASS, מרצדס E-CLASS, מרצדס SL CLASS, מרצדס CL CLASS, מרצדס CLK CLASS, מרצדס SLK CLASS.
מרצדס (Mercedes) - יצרנית הרכב הותיקה בעולם. בכל החל ב – 1886 כאשר גוטליב דיימלר וויליאם מייבך המציאו כרכרה ממונעת ואילו קרל בנץ, גם הוא גרמני, המציא את הקטנוע הראשון. השלושה האלה נתנו את הדחיפה המשמעותית ביותר לעידן המכוניות. מקור השם מרצדס נקרא על ע"ש בתו של איש עסקים יהודי-אוסטרי בשם אמיל ילינק, שפנה ב – 1900 לחברת דיימלר והזמין כמה עשרות מכוניות מרוץ וביקש לקרוא אותן על שמה של בתו – מרצדס. כאשר הוצגו המכוניות הללו, כולם התפעלו מהתוצאה ומאז החלו להיקרא כל המכוניות מהמפעל בשם מרצדס. מיזוג שתי החברות – דיימלר ובנץ, שהתרחש ב – 1926, לא שינה את שם הרכבים והוא נותר עד היום מרצדס-בנץ. מאז 1900 החברה מיתגה עצמה כרכב משיועד לנסיכים ורוזנים וקצרה הצלחה רבה בשנות ה – 20 תחת ידיו של המתכנן הראשי פרדיננד פורשה, מי שלימים יקים את מותג הספורט המפורסם בעולם. במהלך שנות ה – 30 בתקופת המשבר הגדול, מרצדס עמדה בפני קשיים כלכליים אדירים אשר כמעט חיסלו את החברה. ימי מלחמת העולם השניה גם היא הייתה קשה למפעל שספג הפצצות רבות מכוחות הברית. אך למרות שני עשורים קשים, החברה יצאה מחוזקת בתחילת שנות ה – 50 נהנתה מהצלחה כלכלית על מסלול המירוצים. ב – 1988 התאחדה חברת דיימלר עם קרייזלר ויצרו את קרייזלר-דיימלר. בדיעבד, האיחוד לא עשה טוב למותג מרצדס והורגשה ירידה באיכות המכוניות, דבר שגרם לראשונה למרצדס לאבד את המקום הראשון כיצרן מכוניות פרימיום לטובת ב.מ.וו. הדבר הצטרף לשורת טעויות עסקיות שנעשו בקונצרן דיימלר-קרייזלר, בין השאר קניית מותג הסופר פאר – מייבאך, רכבי האולטרה מיני סמארט אשר לא הצליחו להתרומם וניסיון כושל לרכוש שליש ממיצובישי. בשנת 2007 דיימלר וקרייזלר נפרדו סופית. לעם בציון היה קושי לאורך השנים לרכוש את מכוניות מרצדס, בשל הזיקה לצורר היטלר, אך גם בארץ נחשב מרצדס למכונית היוקרה הטובה ביותר.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת כלמוביל –מרצדס B CLASS, מרצדס C CLASS ,מרצדס S CLASS, מרצדס GL CLASS, מרצדס ML CLASS, מרצדס CLS CLASS, מרצדס E-CLASS, מרצדס SL CLASS, מרצדס CL CLASS, מרצדס CLK CLASS, מרצדס SLK CLASS.
|
|
|