קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 04/09/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 04/09/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10275
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9606
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9470
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9390
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9388
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9376
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9131
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7944
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • יוחאי שמר
  • saar noy
  • itzik barel
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • אלכס בורדו
  • גנדי טבקין
  • רון כהן
עמוד ראשי>> מיצובישי >> מיצובישי כריזמה

>> רכבים >> מיצובישי כריזמה

מיצובישי כריזמה – משפחתית גדולה מבית מיצובישי, יוצרה בעיקר לשוק האירופאי. היא שווקה באירופה בין השנים 1995-2004 ואצלנו מ – 1998 ועד 2004. משמעות השם הוא "מתת האל" ביוונית. מיצובישי כריזמה היא תוצאה של שיתוף פעולה זמני שנעשה על אדמת הולנד בין מיצובישי לוולוו, ובאותם שנים, הכריזמה והוולוו S40 חלקו הרבה מהמשותף. 
מיצובישי כריזמה הייתה אמורה לרשת את מיצובישי לאנסר כלהיט מכירות, אך החלטות תמוהות של היצרן (וגם היבואן בארץ), גרמה לרכב להפוך לכישלון שיווקי, מבלי שזה היה מגיע לכריזמה. כאמור, מיצובישי כריזמה החלה להימכר בארץ בשנת 1998, אך שנה לאחר מכן היבואן הפסיק את שיווקה, תוך הפסד צורה למאזדה לאנטיס. בשנים אלו, מיצובישי כריזמה שווקה עם מנוע בנזין 1.6 ל' (113 כ"ס) משודכת לתיבות הילוכים ידנית ואטומטית, ואף היה ניסיון קצרצר לייבא כריזמה עם מנוע דיזל בנפח 1.9 ל' (90 כ"ס).
ב – 2002 הוחלט שוב לייבא אותה לארץ, והפעם היא קיבלה את השם מיצובישי כריזמה AIR. באופן מפתיע, הספקו של מנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', ירד מ – 113 כ"ס ל – 103 כ"ס, בשל התאמה לתקנים אירופאיים, אך למעט זה, רוב השינויים היו מינוריים והמאפיינים של מיצובישי כריזמה נותרו דומים. 
יתרונות – אמינות דומה ליפניות באותה תקופה, מרווח פנימי גדול ומפתיע, גיר חכם שיודע להתאים עצמו לנהג (ישנם שיאמרו, חכם מידי), מחיר נמוך ביחס למתחרותיו באותם שנים כמו מאזדה 323 לאנטיס וטויוטה קורולה. 
חסרונות – מנוע חלש יחסית לחברותיה בסגמנט, הגיר החכם מבצע העברות הילוכים ארוכות מידי, צריכת דלק גבוהה, בולמים אחוריים נוטים להידפק לעיתים קרובות דבר שגורם להתנהגות כביש קופצנית, פלסטיקים זולים למראה ומגע, מושב נהג נמוך מידי. 
מיצובישי כריזמה – משפחתית גדולה מבית מיצובישי, יוצרה בעיקר לשוק האירופאי. היא שווקה באירופה בין השנים 1995-2004 ואצלנו מ – 1998 ועד 2004. משמעות השם הוא "מתת האל" ביוונית. מיצובישי כריזמה היא תוצאה של שיתוף פעולה זמני שנעשה על אדמת הולנד בין מיצובישי לוולוו, ובאותם שנים, הכריזמה והוולוו S40 חלקו הרבה מהמשותף. 
מיצובישי כריזמה הייתה אמורה לרשת את מיצובישי לאנסר כלהיט מכירות, אך החלטות תמוהות של היצרן (וגם היבואן בארץ), גרמה לרכב להפוך לכישלון שיווקי, מבלי שזה היה מגיע לכריזמה. כאמור, מיצובישי כריזמה החלה להימכר בארץ בשנת 1998, אך שנה לאחר מכן היבואן הפסיק את שיווקה, תוך הפסד צורה למאזדה לאנטיס. בשנים אלו, מיצובישי כריזמה שווקה עם מנוע בנזין 1.6 ל' (113 כ"ס) משודכת לתיבות הילוכים ידנית ואטומטית, ואף היה ניסיון קצרצר לייבא כריזמה עם מנוע דיזל בנפח 1.9 ל' (90 כ"ס).
ב – 2002 הוחלט שוב לייבא אותה לארץ, והפעם היא קיבלה את השם מיצובישי כריזמה AIR. באופן מפתיע, הספקו של מנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', ירד מ – 113 כ"ס ל – 103 כ"ס, בשל התאמה לתקנים אירופאיים, אך למעט זה, רוב השינויים היו מינוריים והמאפיינים של מיצובישי כריזמה נותרו דומים. 
יתרונות – אמינות דומה ליפניות באותה תקופה, מרווח פנימי גדול ומפתיע, גיר חכם שיודע להתאים עצמו לנהג (ישנם שיאמרו, חכם מידי), מחיר נמוך ביחס למתחרותיו באותם שנים כמו מאזדה 323 לאנטיס וטויוטה קורולה. 
חסרונות – מנוע חלש יחסית לחברותיה בסגמנט, הגיר החכם מבצע העברות הילוכים ארוכות מידי, צריכת דלק גבוהה, בולמים אחוריים נוטים להידפק לעיתים קרובות דבר שגורם להתנהגות כביש קופצנית, פלסטיקים זולים למראה ומגע, מושב נהג נמוך מידי. 


  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
מיצובישי
2004-2004
1598 אוטומט 113 כ''ס - 1.6 משפחתי 4 דלתות 5 מושבים בנזין אוטומט עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר PHEV מיצובישי אטראז' מיצובישי גרנדיס
מיצובישי האנטר מיצובישי טרייטון מיצובישי כריזמה מיצובישי לאנסר
מיצובישי לאנסר אבולושן מיצובישי לאנסר ספורטבק מיצובישי לאנסר ראליארט מיצובישי ספייס סטאר
מיצובישי פאג'רו


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם