נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12257 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10413 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
מיצובישי כריזמה – משפחתית גדולה מבית מיצובישי, יוצרה בעיקר לשוק האירופאי. היא שווקה באירופה בין השנים 1995-2004 ואצלנו מ – 1998 ועד 2004. משמעות השם הוא "מתת האל" ביוונית. מיצובישי כריזמה היא תוצאה של שיתוף פעולה זמני שנעשה על אדמת הולנד בין מיצובישי לוולוו, ובאותם שנים, הכריזמה והוולוו S40 חלקו הרבה מהמשותף. מיצובישי כריזמה הייתה אמורה לרשת את מיצובישי לאנסר כלהיט מכירות, אך החלטות תמוהות של היצרן (וגם היבואן בארץ), גרמה לרכב להפוך לכישלון שיווקי, מבלי שזה היה מגיע לכריזמה.
כאמור, מיצובישי כריזמה החלה להימכר בארץ בשנת 1998, אך שנה לאחר מכן היבואן הפסיק את שיווקה, תוך הפסד צורה למאזדה לאנטיס. בשנים אלו, מיצובישי כריזמה שווקה עם מנוע בנזין 1.6 ל' (113 כ"ס) משודכת לתיבות הילוכים ידנית ואטומטית, ואף היה ניסיון קצרצר לייבא כריזמה עם מנוע דיזל בנפח 1.9 ל' (90 כ"ס).
ב – 2002 הוחלט שוב לייבא אותה לארץ, והפעם היא קיבלה את השם מיצובישי כריזמה AIR. באופן מפתיע, הספקו של מנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', ירד מ – 113 כ"ס ל – 103 כ"ס, בשל התאמה לתקנים אירופאיים, אך למעט זה, רוב השינויים היו מינוריים והמאפיינים של מיצובישי כריזמה נותרו דומים. יתרונות – אמינות דומה ליפניות באותה תקופה, מרווח פנימי גדול ומפתיע, גיר חכם שיודע להתאים עצמו לנהג (ישנם שיאמרו, חכם מידי), מחיר נמוך ביחס למתחרותיו באותם שנים כמו מאזדה 323 לאנטיס וטויוטה קורולה. חסרונות – מנוע חלש יחסית לחברותיה בסגמנט, הגיר החכם מבצע העברות הילוכים ארוכות מידי, צריכת דלק גבוהה, בולמים אחוריים נוטים להידפק לעיתים קרובות דבר שגורם להתנהגות כביש קופצנית, פלסטיקים זולים למראה ומגע, מושב נהג נמוך מידי.
מיצובישי כריזמה – משפחתית גדולה מבית מיצובישי, יוצרה בעיקר לשוק האירופאי. היא שווקה באירופה בין השנים 1995-2004 ואצלנו מ – 1998 ועד 2004. משמעות השם הוא "מתת האל" ביוונית. מיצובישי כריזמה היא תוצאה של שיתוף פעולה זמני שנעשה על אדמת הולנד בין מיצובישי לוולוו, ובאותם שנים, הכריזמה והוולוו S40 חלקו הרבה מהמשותף. מיצובישי כריזמה הייתה אמורה לרשת את מיצובישי לאנסר כלהיט מכירות, אך החלטות תמוהות של היצרן (וגם היבואן בארץ), גרמה לרכב להפוך לכישלון שיווקי, מבלי שזה היה מגיע לכריזמה.
כאמור, מיצובישי כריזמה החלה להימכר בארץ בשנת 1998, אך שנה לאחר מכן היבואן הפסיק את שיווקה, תוך הפסד צורה למאזדה לאנטיס. בשנים אלו, מיצובישי כריזמה שווקה עם מנוע בנזין 1.6 ל' (113 כ"ס) משודכת לתיבות הילוכים ידנית ואטומטית, ואף היה ניסיון קצרצר לייבא כריזמה עם מנוע דיזל בנפח 1.9 ל' (90 כ"ס).
ב – 2002 הוחלט שוב לייבא אותה לארץ, והפעם היא קיבלה את השם מיצובישי כריזמה AIR. באופן מפתיע, הספקו של מנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', ירד מ – 113 כ"ס ל – 103 כ"ס, בשל התאמה לתקנים אירופאיים, אך למעט זה, רוב השינויים היו מינוריים והמאפיינים של מיצובישי כריזמה נותרו דומים. יתרונות – אמינות דומה ליפניות באותה תקופה, מרווח פנימי גדול ומפתיע, גיר חכם שיודע להתאים עצמו לנהג (ישנם שיאמרו, חכם מידי), מחיר נמוך ביחס למתחרותיו באותם שנים כמו מאזדה 323 לאנטיס וטויוטה קורולה. חסרונות – מנוע חלש יחסית לחברותיה בסגמנט, הגיר החכם מבצע העברות הילוכים ארוכות מידי, צריכת דלק גבוהה, בולמים אחוריים נוטים להידפק לעיתים קרובות דבר שגורם להתנהגות כביש קופצנית, פלסטיקים זולים למראה ומגע, מושב נהג נמוך מידי.
|
|
|