נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12259 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10415 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
מיצובישי (Mitsubishi) - מיצובישי הוא שם שמאגד תחתיו מעל 30 חברות, מהגדולות ביפן. פירוש השם ביפנית הוא "שלושה יהלומים" ואכן הלוגו שלה מורכב משלושה יהלומים אדומים. מיצובישי מוטורס, חברת הרכבים של מיצובישי, הינה יצרנית המכוניות הרביעית בגודלה ביפן. כבר בשנות ה – 20, מיצובישי החלה לייצר קטנועים וכלי רכב תלת-גלגליים, אך רק ב – 1960 החברה הוציאה דגם מייצור עצמי שנקרא מיצובישי 500. לאורך השנים, מיצובישי עשתה שיתופי פעולה רבים עם יצרנים מרחבי העולם, שהבולט ביניהם הוא עם חברת קרייזלר האמריקאית שקנתה 15% מחברת מיצובישי. שיתוף פעולה נוסף קיימה מיצובישי עם וולוו שהחזיק מעמד עד שנת 2000 ועם יונדאי עד שנת 2003. בשנת 2005, חברת קרייזלר (שבערוב השנים אוחדה עם דיימלר), חיסלה את כל מניותיה במיצובישי בעקבות שערוריית חלפים פגומים שנחשפה בשנת 2000. בשנים האחרונות חזרה מיצובישי להראות גידול עקבי במכירות והצלחותיה במרוצי הדקאר קידמו היטב את דגם הפאג'רו. הדגם המפורסם ואולי המוצלח ביותר של מיצובישי הוא גרסת הספורט ה"איבו", שזכתה להצלחה גדולה במירוצי ראלי ונחשבת לאחד הדגמים הטובים בקטגוריה. מיצובישי החלה את דרכה בישראל בשנת 1988 ומיד כבשה את שוק המשפחתיות מסובארו. באותה תקופה, סוף שנות ה – 80 ותחילת ה – 90, המיצובישי סופר לנסר ומיצובישי לנסר קטפו את הבכורה מהסובארו DL ששלטה ביד רמה בשנות ה – 80, אך איבדה את הבכורה בהמשך שנות ה – 90 למאזדה 323. בשנות ה – 90 ותחילת ה – 2000, מכירותיה של מיצובישי היו חלשות בארץ, בדומה לעולם, אך בשנים האחרונות חלה התאוששות יפה עם דגמים חדשים כגון הלאנסר החדשה, אאוטלנדר, מגנום (וההאנטר מחליפו) והפאג'רו.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת כלמוביל – מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי לנסר,מיצובישי גרנדיס,מיצובישי האנטר, מיצובישי פאג'רו.
מיצובישי (Mitsubishi) - מיצובישי הוא שם שמאגד תחתיו מעל 30 חברות, מהגדולות ביפן. פירוש השם ביפנית הוא "שלושה יהלומים" ואכן הלוגו שלה מורכב משלושה יהלומים אדומים. מיצובישי מוטורס, חברת הרכבים של מיצובישי, הינה יצרנית המכוניות הרביעית בגודלה ביפן. כבר בשנות ה – 20, מיצובישי החלה לייצר קטנועים וכלי רכב תלת-גלגליים, אך רק ב – 1960 החברה הוציאה דגם מייצור עצמי שנקרא מיצובישי 500. לאורך השנים, מיצובישי עשתה שיתופי פעולה רבים עם יצרנים מרחבי העולם, שהבולט ביניהם הוא עם חברת קרייזלר האמריקאית שקנתה 15% מחברת מיצובישי. שיתוף פעולה נוסף קיימה מיצובישי עם וולוו שהחזיק מעמד עד שנת 2000 ועם יונדאי עד שנת 2003. בשנת 2005, חברת קרייזלר (שבערוב השנים אוחדה עם דיימלר), חיסלה את כל מניותיה במיצובישי בעקבות שערוריית חלפים פגומים שנחשפה בשנת 2000. בשנים האחרונות חזרה מיצובישי להראות גידול עקבי במכירות והצלחותיה במרוצי הדקאר קידמו היטב את דגם הפאג'רו. הדגם המפורסם ואולי המוצלח ביותר של מיצובישי הוא גרסת הספורט ה"איבו", שזכתה להצלחה גדולה במירוצי ראלי ונחשבת לאחד הדגמים הטובים בקטגוריה. מיצובישי החלה את דרכה בישראל בשנת 1988 ומיד כבשה את שוק המשפחתיות מסובארו. באותה תקופה, סוף שנות ה – 80 ותחילת ה – 90, המיצובישי סופר לנסר ומיצובישי לנסר קטפו את הבכורה מהסובארו DL ששלטה ביד רמה בשנות ה – 80, אך איבדה את הבכורה בהמשך שנות ה – 90 למאזדה 323. בשנות ה – 90 ותחילת ה – 2000, מכירותיה של מיצובישי היו חלשות בארץ, בדומה לעולם, אך בשנים האחרונות חלה התאוששות יפה עם דגמים חדשים כגון הלאנסר החדשה, אאוטלנדר, מגנום (וההאנטר מחליפו) והפאג'רו.
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת כלמוביל – מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי לנסר,מיצובישי גרנדיס,מיצובישי האנטר, מיצובישי פאג'רו.
|
|
|