קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 08/14/2017 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.94 ש"ח בשירות עצמי

    6.13 ש"ח כולל שירות

  • 08/14/2017 מחיר סולר
    7.32 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10817
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10583
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10567
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10533
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10345
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10199
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10121
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9199
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> לנצ'יה >> לנצ'יה דלתא

>> רכבים >> לנצ'יה דלתא

לנצ'יה דלתא – מכונית קומפקטית מבית היצרן האיטלקי "לנצ'יה" שבשליטת קונצרן פיאט. הדור הראשון של לנצ'יה דלתא החל ב – 1979 ואצלנו אף שווק מתחילת שנות ה – 80 ועד 1992, לאחר שזכתה כרכב השנה באירופה לשנת 1980. לנצ'יה דלתא של אותם ימים הייתה מדונית מהירה ועצבנית, אחת שהביאה את חדוות הנהיגה האיטלקית המפורסמת. לא תמיד היא נהנתה מעודף אמינות, אך בהחלט היו לדלתא עדת מעריצים שלמדו להעריך את תכונותיה הטובות. בין השנים 1993-1999, שווק בעולם הדור השני של לנצ'יה דלתא, אך אלינו הוא לא זכה להגיע בייבוא סדיר.
ייצורה של לנצ'יה דלתא הופסק ב – 1999 עד שהיצרן האיטלקי החליט להחיות את המותג במחדש, החל מ – 2008, עם מכונית חדשה לגמרי שמבוססת על פלטפורמת C של פיאט, שמשמשת גם את פיאט בראבו.  
על החייאת המותג כאמור, הודיעה לנצ'יה כבר ב – 2006, אך היא הוצגה לראשונה רק בתערוכת ג'נבה ב – 2008. הדור השלישי והנוכחי של לנצ'יה דלתא הגיע אלינו במהלך 2010.
הדלתא החדשה קיבלה מנוע 1.8 ל' טורבו בנזין שמספק 200 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. יחידת ההנעה הזו טובה מאוד, מספקת ביצועים נהדרים, אך לא מרגישה כמו 200 כ"ס ובטח שלא תבנו על צריכת דלק משובחת. עיצובה של לנ'ציה דלתא מסובב ראשים. קשה לקבוע אם היא יפה, אולי קצת מוזרה, אך אי אפשר להתעלם ממנה. דווקא העיצוב הפנימי מאכזב מעט, בטח על רקע החיצוניות השופעת. אמנם ישנם מושבים והגה מעור, אך הקונסולה המרכזית עושה שימוש לעיתים בכפתורים זולים למראה, והיושבים מאחור עשויים לגרד את הראש בתקרה, אבל בסה"כ מדובר בתא נוסעים נוח לשהייה.
מי שמתגעגע ללנצ'יה דלתא של שנות ה – 80, יכול לשכוח מזה. הדלתא הנוכחית, מכוונת יותר להאצ'בק פרימיום, פחות לחדוות נהיגה, בשביל זה האיטלקים מוכרים אלפא רומיאו. תמורת 174,900 ₪ לגרסא הבסיסית, לנצ'יה דלתא ממוצבת חזק מול אודי A3, ב.מ.וו. סדרה 1 וחברותיה, ושם ייתכן כי מה שמציע הדלתא, לא יספיק. 
המתחרים הישירים של לנצ'יה דלתאאודי A3, ב.מ.וו. סדרה 1, אלפא רומיאו ג'ולייטה.
לנצ'יה דלתא – מכונית קומפקטית מבית היצרן האיטלקי "לנצ'יה" שבשליטת קונצרן פיאט. הדור הראשון של לנצ'יה דלתא החל ב – 1979 ואצלנו אף שווק מתחילת שנות ה – 80 ועד 1992, לאחר שזכתה כרכב השנה באירופה לשנת 1980. לנצ'יה דלתא של אותם ימים הייתה מדונית מהירה ועצבנית, אחת שהביאה את חדוות הנהיגה האיטלקית המפורסמת. לא תמיד היא נהנתה מעודף אמינות, אך בהחלט היו לדלתא עדת מעריצים שלמדו להעריך את תכונותיה הטובות. בין השנים 1993-1999, שווק בעולם הדור השני של לנצ'יה דלתא, אך אלינו הוא לא זכה להגיע בייבוא סדיר.
ייצורה של לנצ'יה דלתא הופסק ב – 1999 עד שהיצרן האיטלקי החליט להחיות את המותג במחדש, החל מ – 2008, עם מכונית חדשה לגמרי שמבוססת על פלטפורמת C של פיאט, שמשמשת גם את פיאט בראבו.  
על החייאת המותג כאמור, הודיעה לנצ'יה כבר ב – 2006, אך היא הוצגה לראשונה רק בתערוכת ג'נבה ב – 2008. הדור השלישי והנוכחי של לנצ'יה דלתא הגיע אלינו במהלך 2010.
הדלתא החדשה קיבלה מנוע 1.8 ל' טורבו בנזין שמספק 200 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. יחידת ההנעה הזו טובה מאוד, מספקת ביצועים נהדרים, אך לא מרגישה כמו 200 כ"ס ובטח שלא תבנו על צריכת דלק משובחת. עיצובה של לנ'ציה דלתא מסובב ראשים. קשה לקבוע אם היא יפה, אולי קצת מוזרה, אך אי אפשר להתעלם ממנה. דווקא העיצוב הפנימי מאכזב מעט, בטח על רקע החיצוניות השופעת. אמנם ישנם מושבים והגה מעור, אך הקונסולה המרכזית עושה שימוש לעיתים בכפתורים זולים למראה, והיושבים מאחור עשויים לגרד את הראש בתקרה, אבל בסה"כ מדובר בתא נוסעים נוח לשהייה.
מי שמתגעגע ללנצ'יה דלתא של שנות ה – 80, יכול לשכוח מזה. הדלתא הנוכחית, מכוונת יותר להאצ'בק פרימיום, פחות לחדוות נהיגה, בשביל זה האיטלקים מוכרים אלפא רומיאו. תמורת 174,900 ₪ לגרסא הבסיסית, לנצ'יה דלתא ממוצבת חזק מול אודי A3, ב.מ.וו. סדרה 1 וחברותיה, ושם ייתכן כי מה שמציע הדלתא, לא יספיק. 
המתחרים הישירים של לנצ'יה דלתאאודי A3, ב.מ.וו. סדרה 1, אלפא רומיאו ג'ולייטה.


  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
לנצ'יה
2016-והלאה
2016-והלאה
1742 טיפטרוניק אוטומט 200 כ''ס - 1.8 Gold משפחתי 5 דלתות 5 מושבים בנזין טורבו אוטומט עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

לנצ'יה אפסילון לנצ'יה דלתא


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם