קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 09/20/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 09/20/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7909
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7805
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7762
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7709
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7570
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7534
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7472
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7192
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> לנצ'יה

לנצ'יה

Image uploaded successfully.


לנצ'יה – חברת רכבים איטלקית שהוקמה בשנת 1906 ע"י ויצ'נזו לנצ'יה. לנצ'יה אחראית על כמה רכבים מהמיוחדים שיצאו ויש לה מורשת מפוארת במרוצי ראלי. בשנת 1969 חברת לנ'ציה הפכה לחלק מקונצרן פיאט ורכבי החברה ממוצבים כרכבי פרימיום של קונצרן פיאט. כאמור, ויצ'נזו לנצ'יה הקים את החברה בטורינו עם חברו קלאודיו פוגולין, שהיה גם הוא נהג מירוצים. הדגם הראשון שהם יצרו נקרא "טיפו 51", בעלת הספק של 58 כ"ס. בשנת 1937, ויצ'נזו לנצ'יה נפטר ואשתו ובנו המשיכו את דרכו בחברה.
עד שנות ה – 60 לנצ'יה לא קיימה כמעט שיתופי פעולה עם יצרנים אחרי ושמרה על הילה יוקרתית באופן עצמאי. אך החוסן הכלכלי של החברה לא עמד לה מול הסטנדרטים והאמצעים שהעמידו היצרנים הגדולים, וכך בלית ברירה, בעלי החברה החליטו למכור את לנצ'יה לקונצרן פיאט בשנת 1969. מבחינת פיאט, המהלך התבקש ותרם לה לחזק את האחיזה בשוק הפרימיום.
מיד עם הצטרפותה של לנ'ציה לפיאט, בתחילת שנות ה – 70, החלו לצאת דגמים חדשים כגון לנצ'יה סטרטוס, גאמה וביתא שתרמו לחיזוקו של המותג. בשנות ה – 80 לנצ'יה קיימה שיתוף פעולה עם החברה השבדית סאאב, בין השאר החברות פיתחו פלטפורמה משותפת ללנצ'יה דלתא וסאאב 600, ובהמשך, לנצ'יה תמה חלקה פלטפורמה משותפת עם סאאב 9000, פיאט כרומה ואלפא 164
בדומה לאירופה, גם בארץ רכבי לנ'ציה שמרו על פאסון מיוחד ונמכרו טיפין טיפין, בעיקר בתחילת שנות ה – 90. לנצ'יה שיווקה בארץ 4 דגמים – לנצ'יה דדרה, לנצ'יה קאפה, לנצ'יה תמה ולנצ'יה דלתא. לנצ'יה דלתא, המשפחתית הקומפקטית החדשה של החברה, היא גם הסנונית הראשונה בדרך לחידוש מלא של ייבוא מסודר לרכבי לנצ'יה, שהוקפא כעשור. בהמשך, סמל"ת, יבואנית לנצ'יה בארץ, מתכוונת לייבא גם את לנצ'יה אפסילון. 
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת סמל"ת – לנצ'יה דלתא, לנ'ציה אפסילון.
לנצ'יה – חברת רכבים איטלקית שהוקמה בשנת 1906 ע"י ויצ'נזו לנצ'יה. לנצ'יה אחראית על כמה רכבים מהמיוחדים שיצאו ויש לה מורשת מפוארת במרוצי ראלי. בשנת 1969 חברת לנ'ציה הפכה לחלק מקונצרן פיאט ורכבי החברה ממוצבים כרכבי פרימיום של קונצרן פיאט. כאמור, ויצ'נזו לנצ'יה הקים את החברה בטורינו עם חברו קלאודיו פוגולין, שהיה גם הוא נהג מירוצים. הדגם הראשון שהם יצרו נקרא "טיפו 51", בעלת הספק של 58 כ"ס. בשנת 1937, ויצ'נזו לנצ'יה נפטר ואשתו ובנו המשיכו את דרכו בחברה.
עד שנות ה – 60 לנצ'יה לא קיימה כמעט שיתופי פעולה עם יצרנים אחרי ושמרה על הילה יוקרתית באופן עצמאי. אך החוסן הכלכלי של החברה לא עמד לה מול הסטנדרטים והאמצעים שהעמידו היצרנים הגדולים, וכך בלית ברירה, בעלי החברה החליטו למכור את לנצ'יה לקונצרן פיאט בשנת 1969. מבחינת פיאט, המהלך התבקש ותרם לה לחזק את האחיזה בשוק הפרימיום.
מיד עם הצטרפותה של לנ'ציה לפיאט, בתחילת שנות ה – 70, החלו לצאת דגמים חדשים כגון לנצ'יה סטרטוס, גאמה וביתא שתרמו לחיזוקו של המותג. בשנות ה – 80 לנצ'יה קיימה שיתוף פעולה עם החברה השבדית סאאב, בין השאר החברות פיתחו פלטפורמה משותפת ללנצ'יה דלתא וסאאב 600, ובהמשך, לנצ'יה תמה חלקה פלטפורמה משותפת עם סאאב 9000, פיאט כרומה ואלפא 164
בדומה לאירופה, גם בארץ רכבי לנ'ציה שמרו על פאסון מיוחד ונמכרו טיפין טיפין, בעיקר בתחילת שנות ה – 90. לנצ'יה שיווקה בארץ 4 דגמים – לנצ'יה דדרה, לנצ'יה קאפה, לנצ'יה תמה ולנצ'יה דלתא. לנצ'יה דלתא, המשפחתית הקומפקטית החדשה של החברה, היא גם הסנונית הראשונה בדרך לחידוש מלא של ייבוא מסודר לרכבי לנצ'יה, שהוקפא כעשור. בהמשך, סמל"ת, יבואנית לנצ'יה בארץ, מתכוונת לייבא גם את לנצ'יה אפסילון. 
מבין דגמי החברה המשווקים בארץ ע"י חברת סמל"ת – לנצ'יה דלתא, לנ'ציה אפסילון.




חפש לפי דגמים הוסף מודל

לנצ'יה אפסילון לנצ'יה דלתא


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם