קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 04/09/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 04/09/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    10105
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9493
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9370
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9290
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9284
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9270
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    9026
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7844
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • יוחאי שמר
  • saar noy
  • itzik barel
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • אלכס בורדו
  • גנדי טבקין
  • רון כהן
עמוד ראשי>> יונדאי >> יונדאי ולוסטר

>> רכבים >> יונדאי ולוסטר

יונדאי ולוסטר – מכונית ספורט קומפקטית מבית יונדאי, מחליפתה של יונדאי קופה. הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט 2011, וחודשיים לארח מכן החלה את שיווקה בעולם בדרום קוריאה. אלינו הגיעה יונדאי ולוסטר בחודש ספטמבר.
יונדאי ולוסטר נראית טוב. כלומר, על טעם ועל ריח אין להתווכח, אך אין ספק שעוד לפני שהתיישבת בה, זוהי אחת המכוניות הבולטות בנוכחותן על הכביש. מראה הולוסטר אמור לשדר מסר אחד – ספורטיביות. עם חזית מאיימת, צדודית נמוכה ואגזוסט כפול בצורה מרובעת, המסר הספורטיבי עובר בצורה משכנעת.
יונדאי ולוסטר מתנייעת בעזרת יחידת הנעה שמורכבת ממנוע 1.6 ל' בנזין (140 כ"ס ו – 17 קג"מ) מודרני בעל תזמון שסתומים משתנה והזרקת דלק ישירה, ותיבת הילוכים ידנית או רובוטית, שתיהן בעלות 6 יחסי העברה. בעוד שהשילוב בין המנוע לתיבת ההילוכים הידנית יוצרת תוצאות טובות, לא כך הדבר עם תיבת ההילוכים הרובוטית. לדוגמא, בעוד שהמיאוץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתיבה הידנית אורך 9.7 שנ', בתיבה הרובוטית הוא לוקח ליונדאי ולוסטר לעשות זאת ב – 10.3 שנ', ובפועל התוצאה איטית הרבה יותר, והנהיגה בולוסטר מזכירה נהיגה במשפחתית מודרנית יותר מאשר במכונית ספורט.
תא הנוסעים של יונדאי ולוסטר נראה מודרני ומעניין, הוא מאובזר לעייפה, כולל מסך מגע בלב הקונסולה המרכזית, הגה עטוי עור ומושבים שמרגישים טוב ונראים עוד יותר טוב. למרות זאת, חלקים גדולים בדשבורד אינם עשויים מחומרים איכותיים דיו.
לא ברור להיכן הקוריאניים ניסו לכוון כאשר יצרה את הולוסטר. האם מהנדסי יונדאי ראו לנגד עיניהם את פולקסווגן שירוקו, אולי אלפא ג'ולייטה, פיג'ו RCZ, או אז, הקוריאניים פספסו בגדול כי הן טובות ויקרות ממנה באופן בולט. אם יונדאי ולוסטר מכוונת לדגמים כמו פולקסווגן גולף, פיאט בראבו, רנו מגאן קופה או אפילו הונדה CRZ היקרה יותר, אזי סביר להניח שהיא תימכר במספרים גדולים יותר מכל מי שהזכרנו, משום שהולוסטר מציע שילוב של מראה מיוחד ומחיר אטרקטיבי. גם אם היא קצת פחות משובחת מהאחרות.
מתחרים ישירים של יונדאי ולוסטר - אלפא ג'ולייטה, הונדה CRZ, פולקסווגן גולף, פולקסווגן שירוקו, פיאט בראבו, פיג'ו RCZ, רנו מגאן קופה.

יונדאי ולוסטר – מכונית ספורט קומפקטית מבית יונדאי, מחליפתה של יונדאי קופה. הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט 2011, וחודשיים לארח מכן החלה את שיווקה בעולם בדרום קוריאה. אלינו הגיעה יונדאי ולוסטר בחודש ספטמבר.
יונדאי ולוסטר נראית טוב. כלומר, על טעם ועל ריח אין להתווכח, אך אין ספק שעוד לפני שהתיישבת בה, זוהי אחת המכוניות הבולטות בנוכחותן על הכביש. מראה הולוסטר אמור לשדר מסר אחד – ספורטיביות. עם חזית מאיימת, צדודית נמוכה ואגזוסט כפול בצורה מרובעת, המסר הספורטיבי עובר בצורה משכנעת.
יונדאי ולוסטר מתנייעת בעזרת יחידת הנעה שמורכבת ממנוע 1.6 ל' בנזין (140 כ"ס ו – 17 קג"מ) מודרני בעל תזמון שסתומים משתנה והזרקת דלק ישירה, ותיבת הילוכים ידנית או רובוטית, שתיהן בעלות 6 יחסי העברה. בעוד שהשילוב בין המנוע לתיבת ההילוכים הידנית יוצרת תוצאות טובות, לא כך הדבר עם תיבת ההילוכים הרובוטית. לדוגמא, בעוד שהמיאוץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתיבה הידנית אורך 9.7 שנ', בתיבה הרובוטית הוא לוקח ליונדאי ולוסטר לעשות זאת ב – 10.3 שנ', ובפועל התוצאה איטית הרבה יותר, והנהיגה בולוסטר מזכירה נהיגה במשפחתית מודרנית יותר מאשר במכונית ספורט.
תא הנוסעים של יונדאי ולוסטר נראה מודרני ומעניין, הוא מאובזר לעייפה, כולל מסך מגע בלב הקונסולה המרכזית, הגה עטוי עור ומושבים שמרגישים טוב ונראים עוד יותר טוב. למרות זאת, חלקים גדולים בדשבורד אינם עשויים מחומרים איכותיים דיו.
לא ברור להיכן הקוריאניים ניסו לכוון כאשר יצרה את הולוסטר. האם מהנדסי יונדאי ראו לנגד עיניהם את פולקסווגן שירוקו, אולי אלפא ג'ולייטה, פיג'ו RCZ, או אז, הקוריאניים פספסו בגדול כי הן טובות ויקרות ממנה באופן בולט. אם יונדאי ולוסטר מכוונת לדגמים כמו פולקסווגן גולף, פיאט בראבו, רנו מגאן קופה או אפילו הונדה CRZ היקרה יותר, אזי סביר להניח שהיא תימכר במספרים גדולים יותר מכל מי שהזכרנו, משום שהולוסטר מציע שילוב של מראה מיוחד ומחיר אטרקטיבי. גם אם היא קצת פחות משובחת מהאחרות.
מתחרים ישירים של יונדאי ולוסטר - אלפא ג'ולייטה, הונדה CRZ, פולקסווגן גולף, פולקסווגן שירוקו, פיאט בראבו, פיג'ו RCZ, רנו מגאן קופה.



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
יונדאי
2015-2015
1591 ידני 186 כ''ס - 1.6 טורבו בנזין ידני Supreme ספורט 3 דלתות 4 מושבים בנזין טורבו ידני עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

יונדאי i10 יונדאי i20 יונדאי i20 קרוס יונדאי i25
יונדאי i30 יונדאי i30 סטיישן CW יונדאי i35 יונדאי i40
יונדאי i40 סטיישן CW יונדאי i800 יונדאי ix35 יונדאי אלנטרה
יונדאי אקסנט יונדאי גטס יונדאי ולוסטר יונדאי טוסון
יונדאי טראקאן יונדאי טרג'ט יונדאי מטריקס יונדאי סונטה
יונדאי סונטה היברידית יונדאי סנטה פה יונדאי קופה


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם