נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12259 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10414 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
יונדאי גטס – המיני המצליחה של יונדאי החלה דרכה בארץ בשנת 2003 ודי מהר הפכה למלכת הליסינג בקבוצות המחיר 1,2, לא בשל איכויותיה, אלא בעיקר בשל התמהיל של רכב זול ובסיסי עם אמינות טובה. מעניין יהיה לבדוק האם יונדאי i20, מחליפתה, תצליח לשכפל את ההצלחה שזכתה לה הגטס בארץ. הדור הראשון של היונדאי גטס ששווק בארץ בשנתונים 2003-2005 (כולל) סבל מבעיית שתיינות כרונית של דלק, שמקורה עפ"י הפרסומים נבעה מבעיית תכנה. בדור השני (מתיחת פנים) שהחל שיווקו בארץ ב – 2006, התקלה נפתרה. היונדאי גטס דור 2 נמכרה בארץ בגרסאות 1.4 ל' (97 כ"ס) ו – 1.6 ל' (106 כ"ס), שניהם לא מוצלחים במיוחד, אך ה – 1.6 ל' עושה עבודה טובה יותר, למרות שה – 1.4 הוא הנמכר שבהם. תא הנוסעים של היונדאי גטס בסיסי ומאובזר בדלות, למרות שאיכות ההרכבה טובה יחסית. יתרונו הבולט של היונדאי גטס הוא במחירו האטרקטיבי ולכן הוא עקף בטבלאות המכירות רכבים טובים ממנו בהרבה בקטגוריה שלו. המתחרים הישירים של יונדאי גטס – דייטסו סיריון, יונדאי i20, ניסן מיקרה, פורד פיאסטה, פיאט פונטו איבו, שברולט אוואו.
יונדאי גטס – המיני המצליחה של יונדאי החלה דרכה בארץ בשנת 2003 ודי מהר הפכה למלכת הליסינג בקבוצות המחיר 1,2, לא בשל איכויותיה, אלא בעיקר בשל התמהיל של רכב זול ובסיסי עם אמינות טובה. מעניין יהיה לבדוק האם יונדאי i20, מחליפתה, תצליח לשכפל את ההצלחה שזכתה לה הגטס בארץ. הדור הראשון של היונדאי גטס ששווק בארץ בשנתונים 2003-2005 (כולל) סבל מבעיית שתיינות כרונית של דלק, שמקורה עפ"י הפרסומים נבעה מבעיית תכנה. בדור השני (מתיחת פנים) שהחל שיווקו בארץ ב – 2006, התקלה נפתרה. היונדאי גטס דור 2 נמכרה בארץ בגרסאות 1.4 ל' (97 כ"ס) ו – 1.6 ל' (106 כ"ס), שניהם לא מוצלחים במיוחד, אך ה – 1.6 ל' עושה עבודה טובה יותר, למרות שה – 1.4 הוא הנמכר שבהם. תא הנוסעים של היונדאי גטס בסיסי ומאובזר בדלות, למרות שאיכות ההרכבה טובה יחסית. יתרונו הבולט של היונדאי גטס הוא במחירו האטרקטיבי ולכן הוא עקף בטבלאות המכירות רכבים טובים ממנו בהרבה בקטגוריה שלו. המתחרים הישירים של יונדאי גטס – דייטסו סיריון, יונדאי i20, ניסן מיקרה, פורד פיאסטה, פיאט פונטו איבו, שברולט אוואו.
|
|
|