נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12257 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10413 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
יונדאי אקסנט – הקומפקטית הנמכרת של יונדאי נמצאת כבר בסוף דרכה ומחליפתה היונדאי i20 החלה להימכר לא מכבר. היונדאי אקסנט החלה להימכר בארץ בשנת 1995 וזכתה להצלחה, הודות לפשטותה ומחירה האטרקטיבי. האקסנט הנוכחית, שהיא הדור השלישי החלה להימכר בארץ בשנת 2007. מאפייניה נותרו פחות או יותר כפי שהיו בדור הראשון, אם כי ממדיה טפחו מעט וחל שדרוג ביחידת ההנעה. היונדאי אקסנט מגיעה עם שתי יחידות הנעה – הראשונה, 1.4 ל' (97 כ"ס) והשניה בנפח 1.6 ל' (112 כ"ס). המנוע הקטן פועל טוב בעיר, אך נעדר כוח זמין כמו במנוע ה – 1.6. תיבת ההילוכים נושנה ובעלת יחסי העברה ארוכים עיצובה החיצוני של היונדאי אסקנט משעמם מעט (למרות שהדור החדש נראה הרבה יותר טוב מהקודם). תא הנוסעים של האקסנט פשוט למדי, מרווח ביחס לקטנות (אך צפוף ביחס למשפחתיות) וסובל מאיכות הרכבה נמוכה. הנסיעה נעימה יחסית. למרות זאת, היונדאי אקסנט נמכרה בצורה מעוררת כבוד בשוק הישראלי. נכון שחלק הארי שייך לשוק הליסיניג, אך דווקא בדור הראשון רובן הגיעו מקונים פרטיים. המתחרים הישירים של יונדאי אקסנט – קיה ריו, שברולט אוואו.
יונדאי אקסנט – הקומפקטית הנמכרת של יונדאי נמצאת כבר בסוף דרכה ומחליפתה היונדאי i20 החלה להימכר לא מכבר. היונדאי אקסנט החלה להימכר בארץ בשנת 1995 וזכתה להצלחה, הודות לפשטותה ומחירה האטרקטיבי. האקסנט הנוכחית, שהיא הדור השלישי החלה להימכר בארץ בשנת 2007. מאפייניה נותרו פחות או יותר כפי שהיו בדור הראשון, אם כי ממדיה טפחו מעט וחל שדרוג ביחידת ההנעה. היונדאי אקסנט מגיעה עם שתי יחידות הנעה – הראשונה, 1.4 ל' (97 כ"ס) והשניה בנפח 1.6 ל' (112 כ"ס). המנוע הקטן פועל טוב בעיר, אך נעדר כוח זמין כמו במנוע ה – 1.6. תיבת ההילוכים נושנה ובעלת יחסי העברה ארוכים עיצובה החיצוני של היונדאי אסקנט משעמם מעט (למרות שהדור החדש נראה הרבה יותר טוב מהקודם). תא הנוסעים של האקסנט פשוט למדי, מרווח ביחס לקטנות (אך צפוף ביחס למשפחתיות) וסובל מאיכות הרכבה נמוכה. הנסיעה נעימה יחסית. למרות זאת, היונדאי אקסנט נמכרה בצורה מעוררת כבוד בשוק הישראלי. נכון שחלק הארי שייך לשוק הליסיניג, אך דווקא בדור הראשון רובן הגיעו מקונים פרטיים. המתחרים הישירים של יונדאי אקסנט – קיה ריו, שברולט אוואו.
|
|
|