קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 08/22/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.69 ש"ח בשירות עצמי

    5.88 ש"ח כולל שירות

  • 08/22/2016 מחיר סולר
    6.98 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6029
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6029
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6029
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    6029
  • ציון ירוק:
    169
    צריכת דלק בפועל:
    11.48 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    14.3 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5588
  • ציון ירוק:
    169
    צריכת דלק בפועל:
    11.48 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    14.3 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5588
  • ציון ירוק:
    127
    צריכת דלק בפועל:
    15.52 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    19.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5334
  • ציון ירוק:
    127
    צריכת דלק בפועל:
    15.52 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    19.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5334
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • עמירן סבוראי
  • נתן צדיק
עמוד ראשי>> יונדאי >> יונדאי אלנטרה

>> רכבים >> יונדאי אלנטרה

יונדאי אלנטרה – דור שלישי למשפחתית הבינונית של יונדאי. קדמו לו הדור הראשון של יונדאי לנטרה (אצלנו בשנתונים 1994-1995) והדור השני של הלנטרה (אצלנו בשנתונים 1996-2001).
כאמור, הדור השלישי של יונדאי לנטרה, נקרא אצלנו יונדאי אלנטרה ונמכר בארץ בין השנים 2000-2007 בשתי גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (107 כ"ס) ו – 2.0 ל' (143 כ"ס) ובגרסת 2.0 ל' טורבו דיזל (112 כ"ס) שנמכרה רק בשנת 2006 ולא זכתה להצלחה רבה. כל שלושת הגרסאות קיבלו תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. מנוע ה – 1.6 ל' מרגיש חלש בסל"ד נמוך אך משתפר בתאוצה ככל שלוחצים חזק יותר על דוושת הדלק, אך אז זה כבר גורם לויברציות לא נעימות וצריכת הדלק מתחילה להיראות כמו במבחן של אמריקאית V6.
מבחינת מימדים, יונדאי אלנטרה גדולים יחסית ועומדת בשורה אחת עם חברותיה בסגמנט באותן השנים, דוגמת מאזדה 323 לאנטיס, הונדה סיוויק, פורד פוקוס. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה מרווח, מאובזר בעושר יחסי, איכות החומרים סבירה ובאופן כללי הוא מציג שדרוג נאה ביחס ליונדאי לנטרה הקודמת.
נוחות הנסיעה של יונדאי אלנטרה אינה מתרוממת מעל יפניות מקבילות לה, ההגה מדויק, הצמיגים רחבים ותורמים ליציבות, הגיר עייף מהחיים ויחסי העברה ארוכים מסרסים את המנוע וכדי לייצר בלימה טובה, עליך לאמץ את שרירי הרגליים כהוגן.
יונדאי אלנטרה הפכה להיות להיט ליסינג, בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי שהיא נמכרת, ובבחינת מטר לפח, אין בפק שהיא הייתה לוקחת את אחד המקומות הראשונים.
יתרונות: מחיר אטרקטיבי, מרווח פנימי טוב, איכות חומרים סבירה ביחס לסגמנט, אבזור עשיר, איכות נסיעה יפנית ולא יותר.
חסרונות: יחידת כוח חלשה, צריכת דלק גבוהה, בלמים קשים להלימה, איכות נסיעה יפנית ולא יותר.
לסיכום, בתחרות מטר לפח, יונדאי לנטרה תזכה באחד המקומות הראשונים.
המתחרים הישירים של יונדאי אלנטרהאופל אסטרה, הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323 לאנטיס, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר קלאסיק, מיצובישי כריזמה, ניסן אלמרה, סיטרואן קסארה, סקודה אוקטביה, פולקסווגן בורה, פולקסווגן גולף, רנו מגאן

יונדאי אלנטרה – דור שלישי למשפחתית הבינונית של יונדאי. קדמו לו הדור הראשון של יונדאי לנטרה (אצלנו בשנתונים 1994-1995) והדור השני של הלנטרה (אצלנו בשנתונים 1996-2001).
כאמור, הדור השלישי של יונדאי לנטרה, נקרא אצלנו יונדאי אלנטרה ונמכר בארץ בין השנים 2000-2007 בשתי גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (107 כ"ס) ו – 2.0 ל' (143 כ"ס) ובגרסת 2.0 ל' טורבו דיזל (112 כ"ס) שנמכרה רק בשנת 2006 ולא זכתה להצלחה רבה. כל שלושת הגרסאות קיבלו תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. מנוע ה – 1.6 ל' מרגיש חלש בסל"ד נמוך אך משתפר בתאוצה ככל שלוחצים חזק יותר על דוושת הדלק, אך אז זה כבר גורם לויברציות לא נעימות וצריכת הדלק מתחילה להיראות כמו במבחן של אמריקאית V6.
מבחינת מימדים, יונדאי אלנטרה גדולים יחסית ועומדת בשורה אחת עם חברותיה בסגמנט באותן השנים, דוגמת מאזדה 323 לאנטיס, הונדה סיוויק, פורד פוקוס. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה מרווח, מאובזר בעושר יחסי, איכות החומרים סבירה ובאופן כללי הוא מציג שדרוג נאה ביחס ליונדאי לנטרה הקודמת.
נוחות הנסיעה של יונדאי אלנטרה אינה מתרוממת מעל יפניות מקבילות לה, ההגה מדויק, הצמיגים רחבים ותורמים ליציבות, הגיר עייף מהחיים ויחסי העברה ארוכים מסרסים את המנוע וכדי לייצר בלימה טובה, עליך לאמץ את שרירי הרגליים כהוגן.
יונדאי אלנטרה הפכה להיות להיט ליסינג, בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי שהיא נמכרת, ובבחינת מטר לפח, אין בפק שהיא הייתה לוקחת את אחד המקומות הראשונים.
יתרונות: מחיר אטרקטיבי, מרווח פנימי טוב, איכות חומרים סבירה ביחס לסגמנט, אבזור עשיר, איכות נסיעה יפנית ולא יותר.
חסרונות: יחידת כוח חלשה, צריכת דלק גבוהה, בלמים קשים להלימה, איכות נסיעה יפנית ולא יותר.
לסיכום, בתחרות מטר לפח, יונדאי לנטרה תזכה באחד המקומות הראשונים.
המתחרים הישירים של יונדאי אלנטרהאופל אסטרה, הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323 לאנטיס, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר קלאסיק, מיצובישי כריזמה, ניסן אלמרה, סיטרואן קסארה, סקודה אוקטביה, פולקסווגן בורה, פולקסווגן גולף, רנו מגאן



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
יונדאי
2007-והלאה
2007-והלאה
2 אוטומט 143 כ''ס -1.6בנזיןאוטו'4דלתות משפחתי 4 דלתות 5 מושבים בנזין אוטומט עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

יונדאי i10 יונדאי i20 יונדאי i20 קרוס יונדאי i25
יונדאי i30 יונדאי i30 סטיישן CW יונדאי i35 יונדאי i40
יונדאי i40 סטיישן CW יונדאי i800 יונדאי ix35 יונדאי אלנטרה
יונדאי אקסנט יונדאי גטס יונדאי ולוסטר יונדאי טוסון
יונדאי טראקאן יונדאי מטריקס יונדאי סונטה יונדאי סונטה היברידית
יונדאי סנטה פה יונדאי קופה


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם