נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12259 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10414 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
יונדאי אלנטרה – דור שלישי למשפחתית הבינונית של יונדאי. קדמו לו הדור הראשון של יונדאי לנטרה (אצלנו בשנתונים 1994-1995) והדור השני של הלנטרה (אצלנו בשנתונים 1996-2001). כאמור, הדור השלישי של יונדאי לנטרה, נקרא אצלנו יונדאי אלנטרה ונמכר בארץ בין השנים 2000-2007 בשתי גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (107 כ"ס) ו – 2.0 ל' (143 כ"ס) ובגרסת 2.0 ל' טורבו דיזל (112 כ"ס) שנמכרה רק בשנת 2006 ולא זכתה להצלחה רבה. כל שלושת הגרסאות קיבלו תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. מנוע ה – 1.6 ל' מרגיש חלש בסל"ד נמוך אך משתפר בתאוצה ככל שלוחצים חזק יותר על דוושת הדלק, אך אז זה כבר גורם לויברציות לא נעימות וצריכת הדלק מתחילה להיראות כמו במבחן של אמריקאית V6. מבחינת מימדים, יונדאי אלנטרה גדולים יחסית ועומדת בשורה אחת עם חברותיה בסגמנט באותן השנים, דוגמת מאזדה 323 לאנטיס, הונדה סיוויק, פורד פוקוס. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה מרווח, מאובזר בעושר יחסי, איכות החומרים סבירה ובאופן כללי הוא מציג שדרוג נאה ביחס ליונדאי לנטרה הקודמת. נוחות הנסיעה של יונדאי אלנטרה אינה מתרוממת מעל יפניות מקבילות לה, ההגה מדויק, הצמיגים רחבים ותורמים ליציבות, הגיר עייף מהחיים ויחסי העברה ארוכים מסרסים את המנוע וכדי לייצר בלימה טובה, עליך לאמץ את שרירי הרגליים כהוגן. יונדאי אלנטרה הפכה להיות להיט ליסינג, בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי שהיא נמכרת, ובבחינת מטר לפח, אין בפק שהיא הייתה לוקחת את אחד המקומות הראשונים. יתרונות: מחיר אטרקטיבי, מרווח פנימי טוב, איכות חומרים סבירה ביחס לסגמנט, אבזור עשיר, איכות נסיעה יפנית ולא יותר. חסרונות: יחידת כוח חלשה, צריכת דלק גבוהה, בלמים קשים להלימה, איכות נסיעה יפנית ולא יותר. לסיכום, בתחרות מטר לפח, יונדאי לנטרה תזכה באחד המקומות הראשונים. המתחרים הישירים של יונדאי אלנטרה – אופל אסטרה, הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323 לאנטיס, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר קלאסיק, מיצובישי כריזמה, ניסן אלמרה, סיטרואן קסארה, סקודה אוקטביה, פולקסווגן בורה, פולקסווגן גולף, רנו מגאן
יונדאי אלנטרה – דור שלישי למשפחתית הבינונית של יונדאי. קדמו לו הדור הראשון של יונדאי לנטרה (אצלנו בשנתונים 1994-1995) והדור השני של הלנטרה (אצלנו בשנתונים 1996-2001). כאמור, הדור השלישי של יונדאי לנטרה, נקרא אצלנו יונדאי אלנטרה ונמכר בארץ בין השנים 2000-2007 בשתי גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (107 כ"ס) ו – 2.0 ל' (143 כ"ס) ובגרסת 2.0 ל' טורבו דיזל (112 כ"ס) שנמכרה רק בשנת 2006 ולא זכתה להצלחה רבה. כל שלושת הגרסאות קיבלו תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. מנוע ה – 1.6 ל' מרגיש חלש בסל"ד נמוך אך משתפר בתאוצה ככל שלוחצים חזק יותר על דוושת הדלק, אך אז זה כבר גורם לויברציות לא נעימות וצריכת הדלק מתחילה להיראות כמו במבחן של אמריקאית V6. מבחינת מימדים, יונדאי אלנטרה גדולים יחסית ועומדת בשורה אחת עם חברותיה בסגמנט באותן השנים, דוגמת מאזדה 323 לאנטיס, הונדה סיוויק, פורד פוקוס. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה מרווח, מאובזר בעושר יחסי, איכות החומרים סבירה ובאופן כללי הוא מציג שדרוג נאה ביחס ליונדאי לנטרה הקודמת. נוחות הנסיעה של יונדאי אלנטרה אינה מתרוממת מעל יפניות מקבילות לה, ההגה מדויק, הצמיגים רחבים ותורמים ליציבות, הגיר עייף מהחיים ויחסי העברה ארוכים מסרסים את המנוע וכדי לייצר בלימה טובה, עליך לאמץ את שרירי הרגליים כהוגן. יונדאי אלנטרה הפכה להיות להיט ליסינג, בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי שהיא נמכרת, ובבחינת מטר לפח, אין בפק שהיא הייתה לוקחת את אחד המקומות הראשונים. יתרונות: מחיר אטרקטיבי, מרווח פנימי טוב, איכות חומרים סבירה ביחס לסגמנט, אבזור עשיר, איכות נסיעה יפנית ולא יותר. חסרונות: יחידת כוח חלשה, צריכת דלק גבוהה, בלמים קשים להלימה, איכות נסיעה יפנית ולא יותר. לסיכום, בתחרות מטר לפח, יונדאי לנטרה תזכה באחד המקומות הראשונים. המתחרים הישירים של יונדאי אלנטרה – אופל אסטרה, הונדה סיויק, טויוטה קורולה, מאזדה 323 לאנטיס, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר קלאסיק, מיצובישי כריזמה, ניסן אלמרה, סיטרואן קסארה, סקודה אוקטביה, פולקסווגן בורה, פולקסווגן גולף, רנו מגאן
|
|
|