קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 09/20/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 09/20/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5939
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5914
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5911
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5909
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5908
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5905
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5891
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    5880
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> טויוטה >> טויוטה פריוס

>> רכבים >> טויוטה פריוס

טויוטה פריוס - המכונית ההיברידית הראשונה שיוצרה בייצור המוני (משנת 1997 ביפן). טויוטה פריוס גם נחשבת למכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם, ולאחרונה (אפריל 2011) חצתה את סף 3 מיליון יחידות, ש – 1 מיליון מהם רק בארה"ב. טויוטה פריוס הפכה בעולם לסמל סטטוס ירוק

למרות שכאמור החלה להימכר באופן סדיר כבר ב – 1997 ביפן, ב – 2001 טויוטה פריוס עברה מתיחת פנים משמעותית ולראשונה שווקה מחוץ ליפן.

הדור השני של טויוטה פריוס החל להימכר בעולם בשנת 2004 והיווה קפיצת דרך משמעותית. ראשית, העיצוב קיבל צורה עתידנית שתרמה לאמירה הירוקה. השילוב בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, סיפק ביצועים שלא נפלו מרכבים משפחתיים רגילים. אך היהלום שבכתר כמובן נעוץ בצריכת הדלק המצויינת ובהפחתת פליטת המזהמים לאויר. אילינו הגיע הדור השני של טויוטה פריוס בשנת 2005, ולאחר חשדנות בשנים הראשונות, לקראת סוף חייו של הדור השני, הפריוס החלה לקבל את הכרתה כרכב מיוחד מאוד.

הדור השלישי הושק בארץ ובעולם ב – 2009, והוא המשך אבולוציוני לדור השני. טויוטה הבינה שיש לה מוצר מצוין ביד, ולא מיהרה לשנותו. העיצוב, נותר עתידני וירוק, אך קיבל קווים חדים יותר שמטשטשים במעט בין הפריוס לבין משפחתית רגילה. הדשבורד עמוס בכפתורים ומחוונים, הקונסולה המרכזית גדולה וברורה ומספקת שפע של נתונים, בין השאר על צריכת הדלק (כמובן), מקור הכוח לגלגלים ועוד. איכות החומרים אינה ברמה גבוהה כפי שציפינו מרכב שעולה מעל 150,000 ש"ח. מושבי הטויוטה פריוס אינם מהמשובחים, ולאחר נסיעות ארוכות, הנוסעים בה ירגישו זאת היטב. אך קפיצת מדרגה הבולטת ביותר בין הדורות הוא יחידת ההנעה. הדור השלישי בטויוטה פריוס מצויד במנוע בנזין בנפח 1.8 ל' (99 כ"ס), לעומת מנוע הבנזין בנפח 1.5 ל' (77 כ"ס). טויוטה מצהירים על צריכת דלק משופרת ביחס לדור הקודם, אך מהנתונים שבידינו, צריכת הדלק האמיתית נותרה כמעט זהה בין השני הדורות. לסיכום, מעבר ליתרונות הסיבבתיים של הדור השלישי של טויוטה פריוס, היא אינה נופלת משום משפחתית טובה (ואף עולה על רבות מהן) וקובע סטנדרטים חדשים לרכבים היברידיים. עם זאת, קשה לנו להתעלם מתג המחיר הגבוה שעומד על 152,000 ₪, 5,000 ₪ בלבד נמוך מטויוטה אוונסיס. כנראה שירוק עולה כסף.

המתחרים הישירים של טויוטה פריוס - הונדה סיויק היברידית IMA, הונדה אינסייט.

טויוטה פריוס - המכונית ההיברידית הראשונה שיוצרה בייצור המוני (משנת 1997 ביפן). טויוטה פריוס גם נחשבת למכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בעולם, ולאחרונה (אפריל 2011) חצתה את סף 3 מיליון יחידות, ש – 1 מיליון מהם רק בארה"ב. טויוטה פריוס הפכה בעולם לסמל סטטוס ירוק

למרות שכאמור החלה להימכר באופן סדיר כבר ב – 1997 ביפן, ב – 2001 טויוטה פריוס עברה מתיחת פנים משמעותית ולראשונה שווקה מחוץ ליפן.

הדור השני של טויוטה פריוס החל להימכר בעולם בשנת 2004 והיווה קפיצת דרך משמעותית. ראשית, העיצוב קיבל צורה עתידנית שתרמה לאמירה הירוקה. השילוב בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, סיפק ביצועים שלא נפלו מרכבים משפחתיים רגילים. אך היהלום שבכתר כמובן נעוץ בצריכת הדלק המצויינת ובהפחתת פליטת המזהמים לאויר. אילינו הגיע הדור השני של טויוטה פריוס בשנת 2005, ולאחר חשדנות בשנים הראשונות, לקראת סוף חייו של הדור השני, הפריוס החלה לקבל את הכרתה כרכב מיוחד מאוד.

הדור השלישי הושק בארץ ובעולם ב – 2009, והוא המשך אבולוציוני לדור השני. טויוטה הבינה שיש לה מוצר מצוין ביד, ולא מיהרה לשנותו. העיצוב, נותר עתידני וירוק, אך קיבל קווים חדים יותר שמטשטשים במעט בין הפריוס לבין משפחתית רגילה. הדשבורד עמוס בכפתורים ומחוונים, הקונסולה המרכזית גדולה וברורה ומספקת שפע של נתונים, בין השאר על צריכת הדלק (כמובן), מקור הכוח לגלגלים ועוד. איכות החומרים אינה ברמה גבוהה כפי שציפינו מרכב שעולה מעל 150,000 ש"ח. מושבי הטויוטה פריוס אינם מהמשובחים, ולאחר נסיעות ארוכות, הנוסעים בה ירגישו זאת היטב. אך קפיצת מדרגה הבולטת ביותר בין הדורות הוא יחידת ההנעה. הדור השלישי בטויוטה פריוס מצויד במנוע בנזין בנפח 1.8 ל' (99 כ"ס), לעומת מנוע הבנזין בנפח 1.5 ל' (77 כ"ס). טויוטה מצהירים על צריכת דלק משופרת ביחס לדור הקודם, אך מהנתונים שבידינו, צריכת הדלק האמיתית נותרה כמעט זהה בין השני הדורות. לסיכום, מעבר ליתרונות הסיבבתיים של הדור השלישי של טויוטה פריוס, היא אינה נופלת משום משפחתית טובה (ואף עולה על רבות מהן) וקובע סטנדרטים חדשים לרכבים היברידיים. עם זאת, קשה לנו להתעלם מתג המחיר הגבוה שעומד על 152,000 ₪, 5,000 ₪ בלבד נמוך מטויוטה אוונסיס. כנראה שירוק עולה כסף.

המתחרים הישירים של טויוטה פריוס - הונדה סיויק היברידית IMA, הונדה אינסייט.



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
טויוטה
2016-והלאה
2016-והלאה
1798 רציפה אוטומט 136 כ''ס - 1.8 היברידי פלאג - אין משפחתי 5 דלתות 5 מושבים היברידי (בנזין/חשמל) אוטומט עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

טויוטה GT86 טויוטה אבלון טויוטה אוונסיס טויוטה אוונסיס סטיישן
טויוטה אוריס טויוטה אוריס סטיישן טויוטה אייגו טויוטה היילנדר
טויוטה היילקס טויוטה ורסו טויוטה יאריס טויוטה יאריס היברידית
טויוטה לנד קרוזר טויוטה סיינה טויוטה ספייס ורסו טויוטה פריוס
טויוטה פריוס + טויוטה קאמרי טויוטה קאמרי היברידית טויוטה קאמרי הייבריד - יבוא אישי
טויוטה קורולה טויוטה ראב 4 טויוטה ראב 4 היברידית


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם