נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12257 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10413 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
דייהטסו טריוס – רכב הפנאי הקטן של דייהטסו כבר הפך לשם דבר בעולם הודות למספר תכונות שדייהטסו מקפידים לשמור עליהן, מאז הוצג לראשונה בשנת 1997 - עיצוב מושך ושובבי, יכולת שטח טובה ביחס לנתוניו ומחיר זול. הדייהטסו טיריוס מצויד במנוע בנפח 1.5 ל' בעל 105 כ"ס, רעשני במעט, אך מגיב טוב ועומד באתגרים שעומדים בפניו בכביש ובשטח. תיבת ההילוכים האוטומטית בעל 4 יחסי העברה פועלת בצורה סבירה, אך לצערנו אנשי דייהטסו לא מצאו לנכון לשדך הילוך כוח, דבר שמורגש בנסיעת שטח שיש בהילוך כזה צורך. אפרופו שטח, הדייהטסו טיריוס מפתיע לטובה בנסיעת שטח, בזכות נעילת דיפרנציאל, מרווח גחון וזוויות נטישה טובות. עם זאת, הנסיעה בכביש אינה נעימה. אין לדייהטסו טריוס את נוחות הנסיעה כפי שיש לג'יפונים אחרים, בעיקר בשל מרכז כובד גבוה ומתלים נוקשים, שכידוע, תורמים מאוד ליכולת השטח, אך בכביש פוגמים בצורה ניכרת באיכות הנסיעה. המתחרים הישירים של הדייהטסו טריוס – סוזוקי ג'ימני, סקודה יטי.
דייהטסו טריוס – רכב הפנאי הקטן של דייהטסו כבר הפך לשם דבר בעולם הודות למספר תכונות שדייהטסו מקפידים לשמור עליהן, מאז הוצג לראשונה בשנת 1997 - עיצוב מושך ושובבי, יכולת שטח טובה ביחס לנתוניו ומחיר זול. הדייהטסו טיריוס מצויד במנוע בנפח 1.5 ל' בעל 105 כ"ס, רעשני במעט, אך מגיב טוב ועומד באתגרים שעומדים בפניו בכביש ובשטח. תיבת ההילוכים האוטומטית בעל 4 יחסי העברה פועלת בצורה סבירה, אך לצערנו אנשי דייהטסו לא מצאו לנכון לשדך הילוך כוח, דבר שמורגש בנסיעת שטח שיש בהילוך כזה צורך. אפרופו שטח, הדייהטסו טיריוס מפתיע לטובה בנסיעת שטח, בזכות נעילת דיפרנציאל, מרווח גחון וזוויות נטישה טובות. עם זאת, הנסיעה בכביש אינה נעימה. אין לדייהטסו טריוס את נוחות הנסיעה כפי שיש לג'יפונים אחרים, בעיקר בשל מרכז כובד גבוה ומתלים נוקשים, שכידוע, תורמים מאוד ליכולת השטח, אך בכביש פוגמים בצורה ניכרת באיכות הנסיעה. המתחרים הישירים של הדייהטסו טריוס – סוזוקי ג'ימני, סקודה יטי.
|
|
|