נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14537 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12681 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12505 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12404 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12259 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12149 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11855 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10415 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
אופל קורסה – סופר מיני גרמנייה מבית אופל. אופל קורה החלה את דרכה בשנת 1982 ומאז היא כבר עברה 4 דורות, שהנוכחי החל ב – 2006 ונמשך עד היום. אופל קורסה נמצאת בארץ שנים רבות וזכתה להצלחה יחסית, שלאורך שני עשורים הייתה מהרכבים הנמכרים בקטגוריה שלה. בשנותיו האחרונות של המותג אופל תחת ידיה של UMI בארץ, אופל קורסה כבר לא נמכרה במספרים שהיא הורגלה אליהם. הדור הרביעי, שכאמור החל בעולם ב – 2006 ואלינו הגיע ב – 2007, הפך את הקורסה למכונית פחות שבלונית ויותר שובבה. מנוע ה – 1.4 ל' בעל 90 כ"ס משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה, מספקים יחדיו יחידת כוח סבירה. בשנת 2010 אופל קורסה עברה מתיחת פנים משמעותית שהגיעה בזמן ליבואן החדש, "קבוצת שלמה". מתיחת הפנים כללה עיצוב חיצוני יפה ומתוח, ברוח התקופה וכן שדרוג המנוע, שאמנם נותר בנפח 1.4 ל' , אך קיבלת 10 כ"ס נוספים, שהעלות את הספקו ל – 100 כ"ס, ויצרו מנוע גמיש ומצוין. תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 4 יחסי העברה, לא מיישרת קו עם רמתו הגבוהה של המנוע, וחבל, כי תיבת הילוכים חדשה, בעלת 6 יחסי העברה, כמו שיש לדוגמא בשברולט סוניק החדשה, הייתה יכולה לשדרג את הרכב פלאים. דווקא הגרסה הידנית אמורה לסחוט מהמנוע ביצועים טובים יותר וגם זולה יותר ב – 15,000 ₪. תא הנוסעים של אופל קורסה, מרווח יחסית עם צפיפות מסוימת במושב האחורי. בכלל, תא הנוסעים מעביר בך תחושה אמביוולנטית, כי מצד אחד איכות החומרים וההרכבה טובה יחסית ליפניות ולקוריאניות, אך מצד שני האבזור דל ואינו כולל חלונות חשמליים אחוריים, תאורה חסרה בכל מיני מקומות, מגשים שהיו תורמים להנדסת האנוש ועוד. חבל. גם בבטיחות חסכו שציידו את אופל קורסה ב – 4 כריות אוויר בלבד, בעוד שרוב מתחרותיה מצוידות ב – 6 כ"א. אגב, גרסת 6 כ"א זכתה ל – 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה – EURONCAP. לסיכום, אין לנו ספק שאופל קורסה תהפוך להיות להיט מכירות בארץ, המון בזכות היבואן החדש, שיחדיר אותה כאחד מרכבי הליסינג הבולטים בקבוצת שווי 1 ו – 2. מתחרים ישירים של אופל קורסה – דייהטסו סיריון, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, יונדאי i20, יונדאי גטס, מאזדה 2, ניסן מייקרה, סוזוקי סוויפט, סיאט איביזה, סיטרואן C3, סקודה פביה, פולקסווגן פולו, שברולט סוניק.
אופל קורסה – סופר מיני גרמנייה מבית אופל. אופל קורה החלה את דרכה בשנת 1982 ומאז היא כבר עברה 4 דורות, שהנוכחי החל ב – 2006 ונמשך עד היום. אופל קורסה נמצאת בארץ שנים רבות וזכתה להצלחה יחסית, שלאורך שני עשורים הייתה מהרכבים הנמכרים בקטגוריה שלה. בשנותיו האחרונות של המותג אופל תחת ידיה של UMI בארץ, אופל קורסה כבר לא נמכרה במספרים שהיא הורגלה אליהם. הדור הרביעי, שכאמור החל בעולם ב – 2006 ואלינו הגיע ב – 2007, הפך את הקורסה למכונית פחות שבלונית ויותר שובבה. מנוע ה – 1.4 ל' בעל 90 כ"ס משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה, מספקים יחדיו יחידת כוח סבירה. בשנת 2010 אופל קורסה עברה מתיחת פנים משמעותית שהגיעה בזמן ליבואן החדש, "קבוצת שלמה". מתיחת הפנים כללה עיצוב חיצוני יפה ומתוח, ברוח התקופה וכן שדרוג המנוע, שאמנם נותר בנפח 1.4 ל' , אך קיבלת 10 כ"ס נוספים, שהעלות את הספקו ל – 100 כ"ס, ויצרו מנוע גמיש ומצוין. תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 4 יחסי העברה, לא מיישרת קו עם רמתו הגבוהה של המנוע, וחבל, כי תיבת הילוכים חדשה, בעלת 6 יחסי העברה, כמו שיש לדוגמא בשברולט סוניק החדשה, הייתה יכולה לשדרג את הרכב פלאים. דווקא הגרסה הידנית אמורה לסחוט מהמנוע ביצועים טובים יותר וגם זולה יותר ב – 15,000 ₪. תא הנוסעים של אופל קורסה, מרווח יחסית עם צפיפות מסוימת במושב האחורי. בכלל, תא הנוסעים מעביר בך תחושה אמביוולנטית, כי מצד אחד איכות החומרים וההרכבה טובה יחסית ליפניות ולקוריאניות, אך מצד שני האבזור דל ואינו כולל חלונות חשמליים אחוריים, תאורה חסרה בכל מיני מקומות, מגשים שהיו תורמים להנדסת האנוש ועוד. חבל. גם בבטיחות חסכו שציידו את אופל קורסה ב – 4 כריות אוויר בלבד, בעוד שרוב מתחרותיה מצוידות ב – 6 כ"א. אגב, גרסת 6 כ"א זכתה ל – 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה – EURONCAP. לסיכום, אין לנו ספק שאופל קורסה תהפוך להיות להיט מכירות בארץ, המון בזכות היבואן החדש, שיחדיר אותה כאחד מרכבי הליסינג הבולטים בקבוצת שווי 1 ו – 2. מתחרים ישירים של אופל קורסה – דייהטסו סיריון, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, יונדאי i20, יונדאי גטס, מאזדה 2, ניסן מייקרה, סוזוקי סוויפט, סיאט איביזה, סיטרואן C3, סקודה פביה, פולקסווגן פולו, שברולט סוניק.
|
|
|