קילומטר לליטר - פורטל רכב : אלפי רכבים ואופנועים , כתבות , חדשות , מחשבונים , השוואות רכבים , נתוני רכב , צריכת דלק אמיתית ועוד.
דגמים חמים: טויוטה קורולה  | סוזוקי בלנו  | סובארו B4  | אופל אסטרה  | רנו מגאן  | סיטרואן ברלינגו‏  | יונדאי אקסנט  | פולקסווגן פולו  | מאזדה 3
XMLHeb 1
יצרן
דגם
שנה
תת דגם
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
הודעות מערכת
  • 09/20/2016 מחיר בנזין אוקטן 95
    5.96 ש"ח בשירות עצמי

    6.15 ש"ח כולל שירות

  • 09/20/2016 מחיר סולר
    7.21 ש"ח

    (ממוצע תחנות)

הרכבים הנצפים ביותר החודש
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8523
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8489
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    20.4 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8369
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    15.8 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8365
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.6 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8193
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8165
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    8096
  • ציון ירוק:
    153
    צריכת דלק בפועל:
    11.23 [ק"מ/ל]
    צריכת דלק יצרן:
    16.1 [ק"מ/ל]
    מספר צפיות:
    7669
מזיני התכנים המובילים
  • גורג כלדאוי
  • נתנאל מכלוף
  • גיא באור
  • saar noy
  • רון כהן
  • דביר קלומיטי
  • כאמל חגאזי
  • מייקל מירסקי
  • נועם כהן
עמוד ראשי>> אופל >> אופל אסטרה

>> רכבים >> אופל אסטרה

אופל אסטרה – הקומפקטית הגרמנית מבית אופל, מחליפתה של האופל קדט. באירופה, אופל אסטרה היא המתחרה החזקה ביותר לפולקסווגן גולף, וככזאת, היא חייבת לשמור על רמה גבוהה.
הדור הראשון - אופל אסטרה הושקה לראשונה ב – 1991 ואלינו הגיעה ב – 1992. כמחליפתה של הקדט, האופל אסטרה F החדשה לא נהנתה משם טוב מבחינת אמינות ואיכות רכב, ובארץ אוהבי היפניות, אופל אסטרה גם לא נהנתה מהצלחה במכירות. אופל אסטרה שווקה בארץ במגוון רחב של גרסאות מנוע בנזין, החל מ – 1.4 ל', 1.6 ל' ועד הדגם הספורטיבי, מתחרהו של פולקסווגן גולף GTI של אותה תקופה – אופל אסטרה GSI, עם נפח מנוע של 2.0 ל'.
הדור השני - הדור השני של אופל אסטרה, שקיבלה את האות G, יצאה לאויר העולה בשנת 1998, אך אלינו הגיעה רק שנה לאחר מכן. על הדור השני של האופל אסטרה היה לשקם את השם הבעייתי שהדור הראשון יצר, אך עם עיצוב מרובע כ"כ, המשימה הייתה קשה עד בלתי אפשרית. הדור השני של אופל אסטרה, הציג לראשונה, בנוסף למנוע 1.6 ו – 1.8 ל' בנזין, גם בגרסת דיזל. גם הדור השני סבל מירידת ערך גבוהה, למרות שבמקרה הזה, הדבר לא היה מוצדק, בעיקר על רקע העובדה שהוא לא סבל ממחלות מיוחדות.
הדור השלישי - הדור השלישי של אופל אסטרה, קיבל את הספרה H, והחל בשנת 2004 את שיווקו בארץ ובעולם. על הדור השלישי הייתה מוטלת משימה, לא רק לשקם את תדמית שני הדורות הקודמים, אלא להשיל מעליה את התדמית הבורגנית והמשעממת, ולקבל קורטוב של סקסיות. הדור השלישי, לראשונה ניסה להתקרב לפולקסווגן גולף. ואכן, תא הנוסעים דומה מציג איכות גרמנית יותר מאשר רפיפות צרפתית, איכות החומרים טובה והרכבתה גבוהה. ברמות האבזור הגבוהות ניתן למצוא בקרת אקלים, 6 כ"א וחישוקי סגסוגת. בכלל, תא הנוסעים עשה קפיצת מדרגה ביחס לשני הדורות הקודמים. הדור השלישי שווק בארץ ב – 3 גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (105 כ"ס), משודכת לת"ה רובוטית (איזיטרוניק), 1.8 ל' (125 כ"ס וליותר מאוחר 140 כ"ס) ת"ה אוטומטית ו – 2.0 ל' (170 כ"ס). אופל אסטרה הדור השלישי, נחשב לרכב אמין שבעליו נוטים להרעיף עליו מחמאות, למרות שעולה לעיתים הטענה כי מחירי התיקונים גבוהים מהממוצע.
דור רביעי – הדור הנוכחי, הושק בעולם בשנת 2009, אך אצלנו החל השיווק רק בשנתון של 2011, עם מעבר המותג מ – UMI לשלמה מלצר. אופל אסטרה החדשה, מנסה להשתפר בכל. העיצוב, יפה יותר מהדור השלישי, איכות החומרים והרכבתם טובה יותר, תא הנוסעים מרווח ונעים, הקונסולה המרכזית עשירה בכפתורים שאולי קצת מעייפים. למנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', הצטרף מנוע 1.4 ל' טורבו בנזין (140 כ"ס). עם תג מחיר החל מ – 121,000 ₪, לאופל אסטרה יש הרבה מה להציע ביחס למתחרות, ודי ברור שהיא תתפוס נפח שוק גם בשוק הפרטי וגם בשוק הליסינג.
מתחרים ישירים לאופל אסטרההונדה סיוויק, טויוטה אוריס, יונדאי i30, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר, סובארו B3, סוזוקי SX4, סיאט ליאון, סיטרואן C4, פולקסווגן גולף, פורד פוקוס, פיג'ו 308.

אופל אסטרה – הקומפקטית הגרמנית מבית אופל, מחליפתה של האופל קדט. באירופה, אופל אסטרה היא המתחרה החזקה ביותר לפולקסווגן גולף, וככזאת, היא חייבת לשמור על רמה גבוהה.
הדור הראשון - אופל אסטרה הושקה לראשונה ב – 1991 ואלינו הגיעה ב – 1992. כמחליפתה של הקדט, האופל אסטרה F החדשה לא נהנתה משם טוב מבחינת אמינות ואיכות רכב, ובארץ אוהבי היפניות, אופל אסטרה גם לא נהנתה מהצלחה במכירות. אופל אסטרה שווקה בארץ במגוון רחב של גרסאות מנוע בנזין, החל מ – 1.4 ל', 1.6 ל' ועד הדגם הספורטיבי, מתחרהו של פולקסווגן גולף GTI של אותה תקופה – אופל אסטרה GSI, עם נפח מנוע של 2.0 ל'.
הדור השני - הדור השני של אופל אסטרה, שקיבלה את האות G, יצאה לאויר העולה בשנת 1998, אך אלינו הגיעה רק שנה לאחר מכן. על הדור השני של האופל אסטרה היה לשקם את השם הבעייתי שהדור הראשון יצר, אך עם עיצוב מרובע כ"כ, המשימה הייתה קשה עד בלתי אפשרית. הדור השני של אופל אסטרה, הציג לראשונה, בנוסף למנוע 1.6 ו – 1.8 ל' בנזין, גם בגרסת דיזל. גם הדור השני סבל מירידת ערך גבוהה, למרות שבמקרה הזה, הדבר לא היה מוצדק, בעיקר על רקע העובדה שהוא לא סבל ממחלות מיוחדות.
הדור השלישי - הדור השלישי של אופל אסטרה, קיבל את הספרה H, והחל בשנת 2004 את שיווקו בארץ ובעולם. על הדור השלישי הייתה מוטלת משימה, לא רק לשקם את תדמית שני הדורות הקודמים, אלא להשיל מעליה את התדמית הבורגנית והמשעממת, ולקבל קורטוב של סקסיות. הדור השלישי, לראשונה ניסה להתקרב לפולקסווגן גולף. ואכן, תא הנוסעים דומה מציג איכות גרמנית יותר מאשר רפיפות צרפתית, איכות החומרים טובה והרכבתה גבוהה. ברמות האבזור הגבוהות ניתן למצוא בקרת אקלים, 6 כ"א וחישוקי סגסוגת. בכלל, תא הנוסעים עשה קפיצת מדרגה ביחס לשני הדורות הקודמים. הדור השלישי שווק בארץ ב – 3 גרסאות מנוע בנזין – 1.6 ל' (105 כ"ס), משודכת לת"ה רובוטית (איזיטרוניק), 1.8 ל' (125 כ"ס וליותר מאוחר 140 כ"ס) ת"ה אוטומטית ו – 2.0 ל' (170 כ"ס). אופל אסטרה הדור השלישי, נחשב לרכב אמין שבעליו נוטים להרעיף עליו מחמאות, למרות שעולה לעיתים הטענה כי מחירי התיקונים גבוהים מהממוצע.
דור רביעי – הדור הנוכחי, הושק בעולם בשנת 2009, אך אצלנו החל השיווק רק בשנתון של 2011, עם מעבר המותג מ – UMI לשלמה מלצר. אופל אסטרה החדשה, מנסה להשתפר בכל. העיצוב, יפה יותר מהדור השלישי, איכות החומרים והרכבתם טובה יותר, תא הנוסעים מרווח ונעים, הקונסולה המרכזית עשירה בכפתורים שאולי קצת מעייפים. למנוע הבנזין בנפח 1.6 ל', הצטרף מנוע 1.4 ל' טורבו בנזין (140 כ"ס). עם תג מחיר החל מ – 121,000 ₪, לאופל אסטרה יש הרבה מה להציע ביחס למתחרות, ודי ברור שהיא תתפוס נפח שוק גם בשוק הפרטי וגם בשוק הליסינג.
מתחרים ישירים לאופל אסטרההונדה סיוויק, טויוטה אוריס, יונדאי i30, מאזדה 3, מיצובישי לאנסר, סובארו B3, סוזוקי SX4, סיאט ליאון, סיטרואן C4, פולקסווגן גולף, פורד פוקוס, פיג'ו 308.



  טווח שנים תת מודל סוג מנוע ת.הילוכים  
אופל
2016-והלאה
2016-והלאה
1956 ידני 165 כ''ס - 2.0 טורבו דיזל ידני Enjoy משפחתי 5 דלתות 5 מושבים דיזל טורבו ידני עבור לדף הרכב

focus car

חפש לפי דגמים הוסף מודל

אופל אדם אופל אדם רוקס אופל אינסיגניה אופל אינסיגניה OPC
אופל אינסיגניה סטיישן אופל אסטרה אופל אסטרה GTC אופל אסטרה ברלינה
אופל אסטרה סטיישן אופל ויוארו אופל וקטרה אופל זאפירה
אופל מוקה אופל מריבה אופל קורסה אופל קורסה OPC
אופל קסקדה


חזרה
אימייל:
שלח לי את הפרטים
חזרה
שם פרטי(חובה):
שם משפחה (חובה):
שם משתמש(חובה):
סיסמה(חובה):
אישור סיסמא(חובה):
אימייל(חובה):
כתובת:
עיר:
טלפון:
סלולרי:
תאריך לידה:
שפת אם:
עדכונים במייל?:
הרשם