נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14514 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12671 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12495 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12393 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12247 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12139 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  11842 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10407 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
אודי A7 – התשובה של אודי ליצירת המופת מרצדס CLS. אודי A7 היא מכונית קופה 5 דלתות יוקרתית ומפוארת שנועדה להצהיר אחת ולתמיד, שהיא לא נופלת מב.מ.וו. ואודי. אודי A7 הוצגה לראשונה כמכונית קונספט ב – 2009 בתערוכת הרכב בדטרויט, ובאופן רשמי ביולי 2010 בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז. אלינו היא הגיע בשלהי 2010. למרות שבעולם אודי A7 יצאה בשלל גרסאות מנוע, אלינו היא הגיעה בגרסת הנעה בודדת שכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ל' (300 כ"ס) משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה והנעה ל – 4 הגלגלים. אודי A7 היא מכונית מרהיבה ביופיה, מכונית שלא ניתן להתעלם ממנה ברחוב (גם כך אין הרבה דגמים של אודי שניתן להתעלם מהם). היא משלבת בין חזית אגרסיבית עם גריל עצום, לבין צדודית משתפלת והכל משדר ספורטביות מחד עם יוקרה ופאר מאידך. בשונה מהמרצדס CLS שלה 4 דלתות, האודי עושה שימוש גם בדלת חמישית (תצורת ספורטבק) שתורמת להגדלת תא המטען ל – 535 ל' . תא הנוסעים מצוין אפילו בהשוואה לסטנדרטים הגבוהים של אודי. מרחב הנהג נהנה מארגונומיה מהמעלה הראשונה, החומרים באיכות הגבוהה ביותר שיש ושילוב הצבעים נעים ונוח. עם זאת, יש מחיר לצדודית היפה של אודי A7 שמשתפלת לכיוון הזנב, כך שהגבוהים מבינינו שישבו מאחור, ירגישו קרובים מידי לתיקרה. אגב, אודי מותירה מושב אחורי סטנדרטי ל – 3 נוסעים (עם 2 חגורות בטיחות בלבד), בניגוד למרצדס CLS שיצרה מושב רק לשני נוסעים. איכות הנסיעה באודי A7 היא מהגבוהות שיש, המנוע החזק מטיס את הרכב ל – 100 קמ"ש בתוך 5.6 שנ', ומוגבל אלקטרונית ל – 250 קמ"ש, המתלים עושים עבודתם מצוין בשיכוך כל פגעי הכבישים בארצנו, גם כאשר לוחצים את הרכב לנהיגה אגרסיבית. איכות הבלמים מעולם אחר ובולמים את הרכב הכבד ללא מאמץ. דווקא תיבת ההילוכים הרובוטית, הטבו של קונצרן פולקסווגן, עושה קצת פאדיחות עם נקישות חזקות לעיתים בהעברת הילוכים. תמורת 575,900 ₪, אודי A7 תימצא אצלכם בחניה, וזה עוד לפני כמה תוספות שלא ניתן בלעדיהן. המתחרים הישירים של אודי A7 – ב.מ.וו סדרה 5 GT, יגואר XF, מרצדס CLS
אודי A7 – התשובה של אודי ליצירת המופת מרצדס CLS. אודי A7 היא מכונית קופה 5 דלתות יוקרתית ומפוארת שנועדה להצהיר אחת ולתמיד, שהיא לא נופלת מב.מ.וו. ואודי. אודי A7 הוצגה לראשונה כמכונית קונספט ב – 2009 בתערוכת הרכב בדטרויט, ובאופן רשמי ביולי 2010 בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז. אלינו היא הגיע בשלהי 2010. למרות שבעולם אודי A7 יצאה בשלל גרסאות מנוע, אלינו היא הגיעה בגרסת הנעה בודדת שכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ל' (300 כ"ס) משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה והנעה ל – 4 הגלגלים. אודי A7 היא מכונית מרהיבה ביופיה, מכונית שלא ניתן להתעלם ממנה ברחוב (גם כך אין הרבה דגמים של אודי שניתן להתעלם מהם). היא משלבת בין חזית אגרסיבית עם גריל עצום, לבין צדודית משתפלת והכל משדר ספורטביות מחד עם יוקרה ופאר מאידך. בשונה מהמרצדס CLS שלה 4 דלתות, האודי עושה שימוש גם בדלת חמישית (תצורת ספורטבק) שתורמת להגדלת תא המטען ל – 535 ל' . תא הנוסעים מצוין אפילו בהשוואה לסטנדרטים הגבוהים של אודי. מרחב הנהג נהנה מארגונומיה מהמעלה הראשונה, החומרים באיכות הגבוהה ביותר שיש ושילוב הצבעים נעים ונוח. עם זאת, יש מחיר לצדודית היפה של אודי A7 שמשתפלת לכיוון הזנב, כך שהגבוהים מבינינו שישבו מאחור, ירגישו קרובים מידי לתיקרה. אגב, אודי מותירה מושב אחורי סטנדרטי ל – 3 נוסעים (עם 2 חגורות בטיחות בלבד), בניגוד למרצדס CLS שיצרה מושב רק לשני נוסעים. איכות הנסיעה באודי A7 היא מהגבוהות שיש, המנוע החזק מטיס את הרכב ל – 100 קמ"ש בתוך 5.6 שנ', ומוגבל אלקטרונית ל – 250 קמ"ש, המתלים עושים עבודתם מצוין בשיכוך כל פגעי הכבישים בארצנו, גם כאשר לוחצים את הרכב לנהיגה אגרסיבית. איכות הבלמים מעולם אחר ובולמים את הרכב הכבד ללא מאמץ. דווקא תיבת ההילוכים הרובוטית, הטבו של קונצרן פולקסווגן, עושה קצת פאדיחות עם נקישות חזקות לעיתים בהעברת הילוכים. תמורת 575,900 ₪, אודי A7 תימצא אצלכם בחניה, וזה עוד לפני כמה תוספות שלא ניתן בלעדיהן. המתחרים הישירים של אודי A7 – ב.מ.וו סדרה 5 GT, יגואר XF, מרצדס CLS
|
|
|