נפח מנוע
|
|
צריכת דלק
יצרן
|
|
צריכת דלק
בפועל
|
|
סוג מנוע
|
|
דרגת זיהום
|
|
קב' - מחיר
|
|
חיפוש רכב חופשי (יצרן ודגם)
|
04/09/2016 | | מחיר בנזין אוקטן 95 5.96 ש"ח בשירות עצמי 6.15 ש"ח כולל שירות |
04/09/2016 | | מחיר סולר 7.21 ש"ח (ממוצע תחנות) |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme משפחתי 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  14817 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12869 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.6 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12700 |
יונדאי i20 1396 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו 5 דל Premium קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12586 |
יונדאי i20 1248 אוטומט 85 כ''ס - 1.2 ידני Insight קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  20.4 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12459 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 3 דל Supreme קטנות 3 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12362 |
יונדאי i20 1591 אוטומט 126 כ''ס - 1.6 אוטו 5 דל Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  15.8 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  12043 |
יונדאי i20 1368 אוטומט 100 כ''ס - 1.4 אוטו Inspire קטנות 5 דלתות 5 מושבים עבור לדף הרכב >> | ציון ירוק:  153 צריכת דלק בפועל:  11.23 [ק"מ/ל]צריכת דלק יצרן:  16.1 [ק"מ/ל]מספר צפיות:  10580 |
גורג כלדאוי יוחאי שמר saar noy itzik barel נתנאל מכלוף גיא באור אלכס בורדו גנדי טבקין רון כהן
|
|
|
Please wait image is getting uploaded....
אודי (AUDI) החברה נוסדה בשנת 1909 ע"י אוגוסט הורש, שעבד עד אז בחברת המכוניות הגרמנית "בנץ", שמאוחר יותר התאחדה עם מרצדס. פירוש השם Horch בגרמנית הוא "הקשב!". הורש הקים כבר ב - 1899 את חברת הרכב הראשונה שלו שנקראה על שמו, אך הוא לא הורשה להמשיך להשתמש בשם החברה וכאמור הוא הקים את אודי. מתחילתה מדיניות החברה הייתה לייצר מכוניות יוקרה. בשנת 1932 התאחדו 4 מותגי רכב גרמניים – אודי, הורש, וונדר ו – DKW) ויצרו את חברת אוטו-אוניון. סמל ארבעת הטבעות של אודי מסמל עד היום את איחוד 4 החברות שמרכיבות כאמור את אודי. לאחר השתלטות זמנית של מרצדס על החבר בשנת 1958, נרכשה החברה ע"י קונצרן פולקסווגן ב – 1964 ועד היום. דגם הקוואטרו של אודי שהוצג ב - 1980, סימל את תחילתו של עידן השימוש בהנעה כפולת גלגלים אצל אודי, וקנה לו שם במירוצי ראלי ולאחר מכן השימוש בקוואטרו עשה דרכו אל המכוניות הסדרתיות של החברה. ה – A4 וה - A6 שהחליפו את האודי 80 ואודי 100, החלו את שינוי המספור של דגמי אאודי, לאות אחת וספרה אחת, הכל כחלק מחיזוק המיתוג של החברה כיצרנית פרימיום. בכלל שנות ה – 90 הביאו עימם גל ייצור של דגמים ע"י אאודי, שהבסיסי שבהם הוא האודי A3 שמסמלת תחילתה של קטגוריית רכבי פרימיום קטנים, דבר שגרם לב.מ.וו להציג אחריה את ה – ב.מ.וו סדרה 1, ווולו הציגו את ה - C30 עשור לאחר מכן. סדרות ה – S של אודי, מסמלות דגמים שקיבלו מנת כוח נוספת ולעיתים אך דמיונית, ביחס לדגמי הבסיס. השינויים בדגמי ה – S, לא באים רק בכוח מנוע, אלא בהתאמות ספורטיביות נוספות, כמו הקשחת המתלים, הפחתה במשקל ע"י שימוש בחומרים קלים ועוד. מטה החברה והמפעל הראשי נמצא בבואריה שבגרמניה, בעיר גינגולשטאט, אך אודי מחזיקה מפעלים נוספים במס' מוקדים בעולם, ביניהם בבריסל, בגיור שבהונגריה. אודי נחשבת לאחת מיצרניות רכבי היוקרה הבולטות בעולם, והיא מתחרה ישירה למרצדס וב.מ.וו. בשנים האחרונות אודי נחשבת בארץ ליצרן הפרימיום הנמכר ביותר
בין דגמיה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון אודי A3, אודי A4, אודי A5, אודי A6, אודי A8, אודי Q5, אודי Q7, אודי TT.
אודי (AUDI) החברה נוסדה בשנת 1909 ע"י אוגוסט הורש, שעבד עד אז בחברת המכוניות הגרמנית "בנץ", שמאוחר יותר התאחדה עם מרצדס. פירוש השם Horch בגרמנית הוא "הקשב!". הורש הקים כבר ב - 1899 את חברת הרכב הראשונה שלו שנקראה על שמו, אך הוא לא הורשה להמשיך להשתמש בשם החברה וכאמור הוא הקים את אודי. מתחילתה מדיניות החברה הייתה לייצר מכוניות יוקרה. בשנת 1932 התאחדו 4 מותגי רכב גרמניים – אודי, הורש, וונדר ו – DKW) ויצרו את חברת אוטו-אוניון. סמל ארבעת הטבעות של אודי מסמל עד היום את איחוד 4 החברות שמרכיבות כאמור את אודי. לאחר השתלטות זמנית של מרצדס על החבר בשנת 1958, נרכשה החברה ע"י קונצרן פולקסווגן ב – 1964 ועד היום. דגם הקוואטרו של אודי שהוצג ב - 1980, סימל את תחילתו של עידן השימוש בהנעה כפולת גלגלים אצל אודי, וקנה לו שם במירוצי ראלי ולאחר מכן השימוש בקוואטרו עשה דרכו אל המכוניות הסדרתיות של החברה. ה – A4 וה - A6 שהחליפו את האודי 80 ואודי 100, החלו את שינוי המספור של דגמי אאודי, לאות אחת וספרה אחת, הכל כחלק מחיזוק המיתוג של החברה כיצרנית פרימיום. בכלל שנות ה – 90 הביאו עימם גל ייצור של דגמים ע"י אאודי, שהבסיסי שבהם הוא האודי A3 שמסמלת תחילתה של קטגוריית רכבי פרימיום קטנים, דבר שגרם לב.מ.וו להציג אחריה את ה – ב.מ.וו סדרה 1, ווולו הציגו את ה - C30 עשור לאחר מכן. סדרות ה – S של אודי, מסמלות דגמים שקיבלו מנת כוח נוספת ולעיתים אך דמיונית, ביחס לדגמי הבסיס. השינויים בדגמי ה – S, לא באים רק בכוח מנוע, אלא בהתאמות ספורטיביות נוספות, כמו הקשחת המתלים, הפחתה במשקל ע"י שימוש בחומרים קלים ועוד. מטה החברה והמפעל הראשי נמצא בבואריה שבגרמניה, בעיר גינגולשטאט, אך אודי מחזיקה מפעלים נוספים במס' מוקדים בעולם, ביניהם בבריסל, בגיור שבהונגריה. אודי נחשבת לאחת מיצרניות רכבי היוקרה הבולטות בעולם, והיא מתחרה ישירה למרצדס וב.מ.וו. בשנים האחרונות אודי נחשבת בארץ ליצרן הפרימיום הנמכר ביותר
בין דגמיה המשווקים בארץ ע"י חברת צ'מפיון אודי A3, אודי A4, אודי A5, אודי A6, אודי A8, אודי Q5, אודי Q7, אודי TT.
|
|
|